Ik heb het HAHA zij was het!
Ik ken haar niet maar wel fijn dat je dr zo snel hebt!
Je moet echt ff filmpjes opzoeken van haar op TikTok, complicaties ofzo, als je ook van Drew houdt haha
En jouw tip heeft wel geholpen want daarmee kon ik gerichter zoeken met zoektermen haha
Smaken verschillen maar ik vind haar juist heel vervelend en echt toxic denkwijzen hebben. Totaal niet grappig ook.
Love Drew Afualo wel
Ik dacht dat je een Nederlandse vrouw bedoelde
Ik heb een horloge gekregen waar ik erg blij mee ben, maar aangezien ik nooit horloges draag weet ik niet zo goed wat “hoort”:
Zit hij te los/moet er een schakel af, of is dit juist ok? Ik ben iemand die kleding het liefst een maat te groot draagt en losvallend mooi vindt, maar ik weet niet of een wiebelig horloge juist heel ergerlijk is. Ik moet hem nu steeds ff draaien om te lezen maar hij valt niet naar mijn elleboog, ofzo.
Geen idee wat hoort, maar ik zou dit veel te los vinden en er wat schakels uit laten halen zodat ie beter aansluit.
Ik zou hem aansluitend willen hebben.
Ja ik zou zeggen in ieder geval 1, misschien zelfs 2 eruit. Het is niet fijn als een horloge draait en zo beschadigd de band ook sneller.
een horloge mag iets losser zitten, maar moet wel strak genoeg zitten dat de klok niet draait. Ik denk dat hier zeker wel 2/3 schakels tussen uit kunnen. Is heel makkelijk om zelf te doen maar je moet wel een dub pinnetje hebben en voorzichtig doen, maar je kunt ook gewoon naar een juwelier daarvoor.
Duidelijk, dank! Ga dinsdag in mijn lunchpauze wel ff langs een juwelier ofzo want ik durf het in mijn eentje niet aan haha.
Is er iemand die weet waarom je in kranten bijna geen brieven/opinie artikelen tegenkomt met naam en adres bij de redactie bekend? Of dat het onder een pseudoniem is geschreven?
Naam en adres is bij (iig de grote kranten) altijd bij redactie bekend, vragen ze na bij insturen van een brief, ikje, opiniestuk.
Echt een hele random vraag dit, maar ben even benieuwd naar goede tips haha. Deze week komen er mensen in mijn huis werken en het wordt dus heel erg heet, ook binnen. Ik vind dat echt zielig eigenlijk. Dus ik wil zorgen dat ik in ieder geval voldoende eten en drinken voor ze in huis heb. Wat zouden jullie halen? Ik dacht aan blikjes cola die ik dan koud zet, wat snacks, misschien ijsjes? Of is dat heel dom
Dit zou ik ook doen, en op dag 1 eventueel nog vragen of ze liever iets anders drinken.
Flesjes water eventueel, of een kan met glazen oid.
Wordt alleen maar op prijs gesteld lijkt mij! Kleine flesjes water zijn ook altijd goed, en kleiner heeft als voordeel dat ze dan niet te snel warm worden