Is je telefoon opnieuw opgestart na de update? Misschien is daarbij je simkaart vergrendeld.
Dat wilde ik ook zeggen ja
Mijn telefoon geeft dat dan aan, als de simkaart vergrendeld is. maar je kunt altijd proberen je simkaart er eens uit en weer in te doen @Fotorolletje
Ik heb iets soortgelijks, maar begon bij mij al voor de update. Ik heb Odido. Soms heb ik wel bereik, bijvoorbeeld rondom mijn eigen huis, maar als ik bij mijn vriend ben kan ik niks. Mijn vriend heeft ook Odido en nergens last van. Ik hoorde ook al iemand anders die bij Odido zit en soortgelijke problemen ervaart. Super vervelend, want je kan er niks mee.
Volgens mij heeft odido altijd storing. Zodra het kan ga ik weer terug naar kpn. Dan maar iets duurder.
Computervraag:
Ik heb mijn CV ooit gemaakt in Publisher, en ik heb het alleen nog als een .pub bestand; ik wil het graag openen en aanpassen maar blijkbaar is publisher er niet meer… Heeft iemand een oplossing? Als ik het converteer naar PDF kan ik het niet bewerken en openen in PPT kan blijkbaar niet.
Je kunt een pdf wel uploaden in Canva en dan bewerken. Weet niet zeker of het met de gratis versie kan, maar volgens mij is er vaak een gratis proefperiode
Oh bleh dit gaat echt heel veel werk zijn; vrees dat ik beter opnieuw kan beginnen
Kan chatgpt dit bestandstype of een screenshot ervan aan? Dat kan ook nog helpen (om te zetten in tekst bijv).
Bedankt voor je advies, nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar dat klinkt echt heel erg ingewikkeld. Ik doe eigenlijk zelden tot nooit iets met ChatGPT (klink ik nu heel oud?!) Heb heel saai met een standaard Canva sjabloon snel iets in elkaar gezet… Daar had ik zonder jouw tip nooit aan gedacht dus super bedankt daarvoor!
Je kan in de gratis Canva ook PDF aanpassen.
Kan ook in adobe acrobat!
Mijn telefoon wil geen verbinding meer maken met het internet, omdat (denk ik) het balkje vam gegevensverbruik vol is (3,47gb). Volgens mn abonnement gegevens heb ik echter nog 11 gb over. Hoe los ik dit op?
Wat voor telefoon heb je? Ik kan het limiet aanpassen via gegevenswaarschuwing.
Ha dankje dankje dankje! Dat is opgelost maar nu heb ik nog steeds geen internet, denk dan door de storing bij odido
Heeft er iemand ervaring met het gebruiken van een iPad voor notities, is dat een beetje chill? Ik schrijf ieder jaar meerdere notitieboeken vol, dus het lijkt me best lekker om het digitaal te hebben.
Ik weet ook dat er zo’n ereader is met zo’n functie, maar die is ook best duur. Dus dan heb ik het idee dat een iPad handiger is omdat je daar meer mee kan. Plus ik organiseer events voor werk, dus dan is het ook best lekker als ik een tablet mee kan nemen in plaats van mijn laptop. Scheelt weer sjouwen.
Geen ervaring hiermee, maar wel met een Remarkable en dat is echt ZO fijn!
Maar mocht je het toch op de ipad willen houden: er bestaat volgens mij ook een soort screen protector waardoor het schrijven prettiger gaat. Wellicht dat je daar eens naar kunt kijken.
Wat is een fijne apple app om 15 korte filmpjes (4 sec per stuk) aan elkaar te plakken?
Gebruik altijd InShot en vind dat ideaal!
Dankje! Werkt perfect inderdaad