Oh ja die kwam wel boven op Google inderdaad maar zag er een beetje vaag uit! Goed om te horen dat het legit is.
Ik zie op TikTok veel hartverscheurende filmpjes voorbij komen van mensen in Gaza die oproepen hun filmpje helemaal af te kijken en om geld te doneren om ze te helpen. Ik wil wel doneren maar ik begrijp niet goed hoe dat ze gaat helpen aangezien je met geld alsnog geen eten kunt kopen aangezien alles tegengehouden wordt. En er 0 eten en water beschikbaar is.
Hoe werkt dat?
Mijn huisstofmijt hoezen komen gewoon van de beterbed, in de winkel gekocht.
Alles wat wél beschikbaar is, is extreem duur.
Is er iemand lid van de consumentenbond en wil diegene wat checken voor mij? Ze hebben traphekjes getest en ben benieuwd naar de beste/veiligste
Beste uit de test: Safety 1stWall Fix Extending Metal en SafetyThings Traphek SG-86 60-130 cm (8.0)
Vlak daaronder: BabyGoSafety BabySecure Wallfix traphek 4061 en 4062 (7.9)
Beste koop: KidsriverBasic (7.8)
Wij hebben ze via allergiezorg. Geen idee of er verschil in kwaliteit zit, hebben niet echt verschillende dingen geprobeerd. Via allergiezorg kan je soms ook nog wat terugkrijgen via je verzekering
Geen bedwantsen! Ongediertebestrijding heeft helemaal geen spoor kunnen vinden in onze kamer en onze koffers . Wat een opluchting.
De kans dat er eentje ergens verstopt zit is zo klein, dat we ons verder niet druk hoeven te maken.
Ik open altijd de story en druk dan heel snel op het “volume down” knopje haha. Heb nog geen betere manier gevonden
Thanks! Het is voor de hond met farinaemijt allergie dus denk dat de zorgverzekering daar niet aan mee wilt betalen.
Het helpt echt! Het eten is inderdaad extreem duur en zodra ze geld opnemen moeten ze vaak direct 45% commisie af staan. Daarnaast moeten ze ook geld hebben voor een tent en allerlei andere noodzakelijkheden. En heel vaak is er ook sprake van huur als ze hun tent ergens op een stuk land willen opzetten😔. Alles wat wij dus kunnen geven helpt hun enorm!
Waar koop ik DVD’s van enigszins nieuwe films in een fysieke winkel? Ik zou het dus werkelijk waar niet weten
War bizar en onwerkelijk allemaal. Maar de gruwelijke werkelijkheid voor menen in Gaza. Fijn om te weten hoe het werkt, ik ga vaker doneren.
Mediamarkt en boekenvoordeel heb ik ze in mijn stad nog wel gezien
Soms kom je bij iemand thuis in een toilet en dan ruikt het zó lekker. Dit had ik vandaag maar zag eigenlijk alleen wat geurkaarsen staan. Die heb ik zelf ook en die ruik ik niet heel sterk. Iemand tips voor iets wat lekker (en sterk) geurend is, lang blijft hangen maar geen toilet verfrisser or geurstokjes zijn?
Misschien zetten ze die af en toe kort aan, bijvoorbeeld voor er bezoek komt? Dat deed ik met kleine rituals kaarsjes uit een adventskalender en dat bleef dan best lang hangen.
Als je goede geurkaarsen hebt dan kan je die zeker in een kleine ruimte ruiken als de deur heeft dichtgezeten, zelfs zonder ze aan te steken. Ik kan mijn bath and body Works geurkaars soms zelfs in de woonkamer ruiken als ik de deur open doe.
Platenwinkels ook nog wel bijv platomania. En in Duitsland verkopen ze ook nog veel films daar mist alleen vaak Nederlandse ondertiteling maar als je kijkt in het Engels maakt dat niet uit.
Ik ben in mn favoriete zwarte broek op kauwgom gaan zitten
Krijg ik dit er echt helemaal uit? Ik lees dat ik het of moet invriezen of met pindakaas moet insmeren. Wat werkt beter? Ik baal zo:((
Invriezen werkt sowieso
Wachten tot het echt goed bevroren is dan bik je het er zo af
Oh en dan in een zak doen trouwens, anders vriest het misschien vast aan iets anders daar zit je niet op te wachten