Wie weet waar ik goed kan vinden hoeveel neerslag er gevallen is in de afgelopen dagen? Wij hebben lekkage en ik probeer aan de verzekering aan te tonen dat ik denk dat het komt door extreme neerslag in de nacht van afgelopen vrijdag op zaterdag 29-30aug (regio Leiden), toen heeft het echt MEGA geregend en geonweerd maar Google zegt dat het weinig regende?
Oja die website is nog niet bijgewerkt, loopt precies tot 29 augustus haha. Goed moet denk ik eventjes wachten tot de data van augustus overal officieel doorgevoerd is of zo.
Inmiddels wel een andere website gevonden maar ik voel me gegaslight want hij zegt dat er 15mm water gevallen is maar zou zweren dat het meer was ghaha
Ik kan behalve de boekenclub geen lees of boekentopic vinden.
Welke app is dé app om gelezen boeken in bij te houden? Ik zag er 1 altijd voorbij komen, maar las toen heel lang niet meer, dus was toen niet interessant. Nu lees is weer en ik wil het graag bijhouden.
Naast die van nox heeft knmi ook zo’n overzicht, dat is een wat meer officiele bron misschien
Goodreads, Storygraph of Fable. Je hebt ook nog Hebban of zoiets.
Thanks, nu moet ik kiezen. Maar daarvoor kijk ik wel even in het boekentopic!
Goodreads is de meest gangbare/gebruikelijke uiteindelijk, maar Storygraph houdt leuke stats bij haha. Ik heb allebei, maar kan er nog niet helemaal aan wennen. Goodreads gebruik ik namelijk al sinds 2013 ofzo.
Ik heb op vakantie iemand (NL) gezien die een heel mooi jasje aanhad. In de haast alleen een foto gemaakt, maar google lens lijkt er weinig mee te kunnen.
Volgens mij van dit merk. Sara van when Sara smiles heeft hem volgens mij
Ja dat is hem! Super, dank!
Iemand hier die het e.e.a. afweet van arbeidsrecht? Het gaat over verworven rechten op werk, vooral over vaste werkdagen. Ik heb al wel door na meerdere keren Googlen dat er niet 1 antwoord op de vraag is, maar ik ben wel benieuwd hoe het er in de praktijk (meestal) aan toe gaat.
Ik wil in deze kaartjes de cijfers door vingers veranderen. Weet iemand een gratis programma waarmee dat makkelijk kan?
Dit zou makkelijk moeten kunnen met Canva
Heeft iemand hier de Turbantia? *fysiek niet online
Je bedoelt de tubantia denk ik?
Heb 'm niet fysiek, maar woon wel in die regio, dus kan 'm eventueel voor je kopen en opsturen?
Ja kan ik voor je regelen
Dank je wel voor je aanbod.
@Luzarl Kun je Tubantia ook kopen via hun website? En hoe weet je of premium artikelen ook in de krant staan?
Nee je kan geen kranten nabestellen. Er is nooit zekerheid of iets ook in papier komt. Maar ik kan wel voor je kijken maar niet vandaag want ik ben nog op vakantie
Ik heb een Toyota Aygo uit 2020 maar mijn CarPlay knalt er geregeld uit. Heeft iemand hier ervaring mee of een tip qua kabel?