Durf te vragen

Ooo dat wist ik niet, thanks!

1 like

Scrabble, dammen

Meubelviltjes! Bij iedere doe-het-zelf-winkel en ook bij Hema, Blokker, Marskramer etc.

2 likes

Heeft iemand leuke tips voor de museumnacht? Welke plekken zijn tof om heen te gaan? Ga dit jaar eindelijk voor de eerste keer heen.

Heeft iemand zin om zaterdag of zondag wat leuks te doen? Ik vind veel leuk en ben bereid om te reizen!

2 likes

Hier staan ook nog wel tips denk ik: Review je spellen

Ik vind Machiavelli heel erg leuk. Heeft alleen geen bord.

1 like

Als je de museumnacht van Amsterdam bedoelt: NEMO is altijd heel leuk vind ik! Ik ga ook altijd naar het planetarium in Artis, dat is gewoon heel gaaf.

Verder is het handig om je bandje bij een wat kleiner museum op te halen (dus niet het Rijks of het Stedelijk bijvoorbeeld), zodat je er niet voor in de rij hoeft te staan.

1 like

Amsterdam inderdaad. Thanks voor je tips!

Cochem in Duitsland!

1 like

Misschien eens iets anders zoals een pretpark, zwembad of escaperoom?

1 like

Wij willen nog een keer naar het Tikibad hahaha begon als grapje maar is nu wel een serieus plan

3 likes

Ik weet dat senseo eigenlijk niet te zuipen is, maar het is het enige wat ik nu ter beschikking heb. Als je zelf ook een senseo hebt: wat zijn de lekkerste merken/smaken voor pads?

Misschien ben ik spuut11 heb niet alles gelezen maar stereomood? Dat vond ik zooo chill ik mis het.

Oh ja fout antwoord ook dus zie ik nu negeer dit maar hahaha

1 like

Ik zou rond 10 uur aanbellen.

Ik heb een blaasontsteking, maar had in oktober al een antibioticakuur en wil dat nu niet nog eens. Heeft iemand ervaring met cranberry capsules of een andere goede tip?

Cranberry slik ik dagelijks preventief. Bij een echte blaasontsteking is het, voor mij tenminste, te laat voor alleen cranberry. Ik heb 1x nierbekkenontsteking gehad en dat is echt klote, dan maar liever weer aan de antibiotica.

1 like

Ik had een periode veel blaasontstekingen en dan dronk ik bij een beginnende ontsteking veel cranberrysap (dus wel echte cranberrysap, die kocht ik bij de Tuinen. Ik kocht altijd de licht gezoete want het is best intens spul, en dan nog gooide ik er altijd water bij). Dat + heel veel water drinken heeft weleens gezorgd dat het overging. Maar je moet wel echt oppassen met blaasontstekingen, dat ze niet een nierbekkenontsteking wordt. Als het echt een flinke ontsteking is moet je toch echt naar de dokter.

1 like

Je hebt van Roter 2 type cranberrypillen: Een vijfdaagse kuur en eentje met iets van dertig pillen. Die kuur werkt bij mij altijd wel. Is wel duur.

1 like

Als ik mijn Instagram profiel op privé heb staan, en een dm stuur naar iemand die ik wel volg maar die mij niet volgt, komt die dm dan wel aan, en krijg ik ook gewoon het antwoord te zien?

Help mij met mijn besluit
Zal ik een nieuwe iphone los kopen als ik er voor heb kunnen sparen of in een abbo nu?

Ik heb altijd sim only en betaal per maand zo rond de 15 euro
Dat zou nu dan met een nieuwe iphone (8) 38 euro zijn. Of met een aanbetalng van 192 euro, dan zou dat 30 euro zijn.

Ik moet sws dit weekend mijn abbo veranderen/verlengen, dus vandaar. Ik heb nu een iphone 6 en zou anders nu gewoon voor een verlenging gaan

  • nu abbo met nieuwe iphone, maandelijkse kosten hoger
  • nu gewoon weer een sim only abbo, die iphone komt wel als je 2 x loon hebt gehad

0 stemmers