Ik heb nieuwe schoenen gekocht via United Wardrobe en ze zijn super mooi en passen goed maar ze stinken heel erg . Ik heb ze al in de diepvries gestopt, soda erin gegooid en net in de wasmachine gedaan maar die vieze zweetvoetenlucht gaat er niet uit… ik heb van mezelf nooit last van stinkende voeten maar andermans zweet is toch wel een beetje vies… weet iemand hoe ik die geur eruit krijg?
Ik heb 1x schoenen gehad waar het echt niet uit ging, die kon ik niet wassen maar elke keer begon ik de dag daarin (ingesprayd, gelucht, alles + zelf fris natuurlijk) en daarna poef! stinkschoenen. Terwijl ik dat in andere schoenen echt niet heb. Dus hoop voor je dat iemand een gouden tip heeft waarmee het voorgoed verdwijnt
Ik had ook tweedehands schoenen gekocht die meurden, ik heb ze met de hand gewassen, in een emmer met sop (biotex denk ik). En dan ook met een borsteltje de binnenkant geschrobd. Daarna proppen kranten erin doen en die telkens vervangen. Ze hebben daarna nooit meer zo erg geroken!
Misschien kun je dat nog proberen!
Trouwens, je hebt van HG poeder voor sportkleding, dat heb ik niet geprobeerd bij schoenen, maar het helpt in ieder geval wel voor stinkende kleding!
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat koffie(pads) helpen. Die heb ik toen in mijn schoenen gegooid. Hielp wel een beetje!
Probeer eens met baking soda. De schoenen volstrooien en een nachtje laten staan. Normaal trekt de geur heel erg in het poeder.
Edit: aaah shit sorry ik zie nu pas dat je dit al geprobeerd hebt. Bij mij werkte die tip nochtans super goed. Dan zou ik ook voor een product van HG gaan, die zijn meestal wel effectief.
Waar kan ik klei (in poedervorm) kopen voor cosmetische doeleinden? Holland&Barret weet ik al, maar ik zoek nog andere opties.
Ekoplaza heeft witte en groene klei van Argiletz!
Ik heb kleikorrels voor maskers etc.
Wil je het hebben tegen verzendkosten?
Staat hier maar in de kast
Ik ben al heel wat jaren niet meer bij de huisarts geweest, maar morgen heb ik weer een afspraak. Moet ik dan gewoon in de wachtkamer plaatsnemen, of eerst melden bij de balie?
- Gewoon gaan zitten
- Melden bij balie
- Anders
0 stemmers
Haha volgens mij denk ik hier echt te veel over na maar ik ga echt nooit naar de dokter
Even melden dat je er bent, that’s it.
Ik heb volgende week een afspraak bij een hypnotherapeut, voor mijn reis/trein/vlieg-angst. Al meerdere keren hiervoor CGT gehad, heeft een beetje geholpen maar zit nu weer (enorm) mijn leven te belemmeren. Vandaar de hypnotherapie.
Heb er zin in, maar vind het ook wel eng. Iemand wel eens onder hypnose geweest?
Als jullie nieuwe schoenen hebben behandeld met impegneerspray, hoe lang laat je het dan intrekken/na hoe lang doe je de schoenen aan?
Kunnen de mensen achteraf wel iets herinneren / hebben ze wel enigszins controle over wat ze doen?
Misschien heb ik te veel van die sensatiegerichte hypnosefilmpjes gezien, maar ben vooral bang dat ik me niks herinner haha.
Iets van 5 minuten. Meestal spray ik ze ook altijd in op het moment dat ik weg wil, dus dan heb ik weinig geduld haha!
Wat is de meest onzichtbare, naadloze, ‘huidskleurige’ (beige/lichtroze) string die er bestaat?
Thanks, stelt me iets gerust!
Weet iemand hoe Nike Air Max vallen? Mijn hardloopschoenen & 5.0’s heb ik altijd een maatje groter maar roshe’s bv in mijn eigen maat