Top! Wat fijn zeg! Kunnen we allebei lekker blijven waar we zitten voorlopig
Ik heb scones in de oven staan en hopelijk is het te eten
Heb je nog meer meel? Je zou de meel er vanaf kunnen spoelen met water en dan opnieuw beginnen. Wel zonde van de kokosmeel natuurlijk
Gefeliciteerd!!!
Oh, wir vroeg in een ander topic nou naar klei voor cosmetische doeleinden? Ik kan haar en het topic niet meer vinden!! Waar was ik nou?
Maar ik heb een zak klei. Mag je hebben tegen verzendkosten! Zou niet weten wanneer ik dat ga gebruiken
Gevonden!
Sta op het punt om een kaasschaaf te bestellen maar jezus, er is zoveel?? Ik weet gewoon niet welke ik moet bestellen, waarom bestaat er niet gewoon één universele kaasschaaf
Omg maar dan ook echt altijd heh?! Hoe lang ben je vertraagd? Ik vlieg ook best vaak met Easyjet en ze zijn echt 9 vd 10 keer vertraagd echt belachelijk. Hopelijk hoef je niet te lang te wachten
Dank je!!
Ik ga straks mijn vriend opzoeken tijdens zijn pauze op zijn nieuwe werk voordat ik naar mijn kaakfysio ga. Wordt denk ik ons ding op maandag haha
Ik heb zelf een hele oude, ooit van mijn ouders meegejat, die doet het nog steeds prima, maar vrienden zweren bij deze.
Hahaha ach het valt wel mee hoor! Sowieso zijn ze wel beter dan Ryanair wat ik gehoord heb. En soms ben ik gelukkig maar een half uurtje vertraagd op een goede dag British Aiways blijft de beste maatschappij vind ik zelf, maar ja daar betaal je dan ook wel voor haha
Grappig, ik zat te twijfelen dus deze en Monaco, uiteindelijk toch voor Monaco gegaan want goedkoper en zoveel kaas eet ik nou ook weer niet. Maar wel een goed merk volgens mij
Anderhalf uur. Beetje jammer want ik had nog een uurtje extra kunne slapen ipv om 4.15 op te zijn
Leuke tip dank je. Helaas zit er niet echt wat bij mij in de buurt.
@keekie dat is ook een goede tip. ga ik doen , miss zelfs de app downloaden haha. Kan ik er altijd mee beginnen Pokémon te vangen.
@Zemraluani vind het stom van mezelf want als ik eenmaal wandel is het ook wel goed. Alleen om de stap te nemen. Maar heb nog een audio Boek die ga ik luisteren.
Nou jongens ben onderweg
haha de combinatie van vriend opzoeken en kaakfysio maakt dat ik hele mooie mental images heb
Prachtig hoe mensen vasthouden aan patronen. Is het 14 graden buiten, tel je minstens 5 mensen met handschoenen, oorwarmers, sjaal en/of muts op. Het is tenslotte half februari hè, dat hoort.
Ik zag gister ook al mensen met blote benen en armen!!
En aan de andere kant heb je de mensen die al met korte broeken en blote armen lopen, gaat me dan ook weer iets te ver 🤷