Durf te vragen

Nee

1 like

Hebben ze die niet meer? :sob:

Ik meen me te herinneren dat het altijd wel even duurt. Ik denk ongeveer twee weken.

Ja na 2 weken idd contact opnemen. Bij mij hebben ze ‘m toen heel snel handmatig verwerkt

1 like

Zijn hier ook forummers uit Gent? Ik heb een beetje een specifieke vraag haha.

En iemand nog tips voor Gent qua leuke restaurantjes en winkels?

In dit topic zijn al wat tips voor Gent gegeven:

en anders nog deze post met tips:

en misschien kunnen @fysicus of @VeresPalne je helpen met je specifieke vraag

3 likes

Ja hoi vraag maar!

Ik wil graag (als het kan) op zondag een grote supermarkt bezoeken aangezien ik van buitenlandse supermarkten hou! Zijn er op zondag supermarkten open en heb je misschien tips? Mag ook buiten Gent zijn, we gaan met de auto.

Oei, dat is niet zo simpel aangezien in België ongeveer alles gesloten is op zondag :stuck_out_tongue: Er zijn wel veel Carrefour Express’en die in de voormiddag nog open zijn, en Proxy Delhaizes die heel de dag open zijn. Zijn beide wel kleinere en duurdere (buurt)supermarkten. Ik zou dan eerder voor een Proxy Delhaize gaan, die op de Kouter is pas vernieuwd.

2 likes

Thanks! Misschien toch maar voor de zaterdag inplannen dan.

1 like

Met het schaamrood op Mn kaken vraag ik het: ik moet met de trein en ik ga echt nooit met de trein en weet ook niet zo goed hoe het werkt. Ik moet overstappen en ga met de ns. Ik hoef me dan toch maar 1 keer in te checken en als ik op plaats van bestemming ben uit checken??

1 like

Ja!

1 like

Godzijdank

1 like

Help deze lush noob. Ik heb wel eens van die bath bombs enz gehad, maar nu wil ik eigenlijk van m’n shampoo flessen af en dan wassen met die blokken/bars van lush. Welke daarvan zijn echt top? En welke totaal niet?

Ik vind die roze shampoobar wel oke, maar die conditioner bars doen echt niks voor mijn haar helaas…

1 like

Zijn vijgen (niet gedroogd) lekker in Nederland? En waar kun je ze dan het beste kopen?

Ik heb ze zelf om deze reden niet geprobeerd, want ik hoor om me heen dat die bars van Lush behoorlijk agressief zijn en je haar en hoofdhuid flink kunnen uitdrogen, omdat er veel sulfaten in zitten.

Ik zou zelf eerder voor deze gaan, zonder SLS, siliconen en parabenen: https://www.metolijf.nl/Solid-shampoo-bar

1 like

Ja hoor, lekker zoet. Bij de Turkse supermarkt, ik zou dan de meest paarse en iets zachtere uitzoeken.

1 like

Ik voel me echt oud dat ik dit niet weet, maar ik wilde een Instagram story plaatsen met een open vraag. Maar ik heb die optie dus helemaal niet? Iemand enig idee hoe dat kan en hoe ik daar aan kom? #firstworldproblems
(En ik heb de meeste recente versie uit de Playstore)

Eerst een foto maken dan omhoog swipen en ‘questions’ kiezen.

Edit: of je typt gewoon een tekstje?