Een huis vol

Ze houden ze ook allebei aan, vond ik ook al aardig shocking

3 likes

Ja dat ook nog inderdaad

1 like

Ik ben nu vooruit aan het kijken love NPO startplus. Die Buddenbruckjes krijg ik echt de kriebels van!!!

Vind die reformatorische best ok, ik heb minder dan niks met het geloof, maar vind ‘t wel fijn dat de meiden gewoon een broek aan mogen en op voetbal gaan. Echt 100000000000x liever dat dan die Buddenbruckjes. Van die kinderen kan gewoon niks terechtkomen? Heel cru misschien but just NO

8 likes

Voor al die kinderen natuurlijk :crazy_face:

Dat nieuwe huis van de Buddenbruckjes doet me denken aan dat van fam Flodder :joy:

5 likes

Kan nooit kloppen. Hij had het over 1200€ per schoolgaand kind dat niet werkt. En vervolgens zei hij dus dat is 90.000 tot 100.000€ per jaar :roll_eyes:

Anyway. Ik krijg wel redelijk de kriebels van dat gezin dat nu naar Duitsland gaat. Die kinderen hebben echt een gebrek aan opvoeding en structuur

1 like

Ik vind het gelovige gezin leuk! Vader ook lief naar zijn vrouw en kinderen toe. Ja leuk gezin :blush:

2 likes

Ik vind dat samengestelde gezin heel leuk! Ze gaan allemaal mooi met elkaar om en leuke ouders. Het gelovige gezin vind ik wel ok, maar ik heb daar gewoon 10x niks mee dus ik moet om veel dingen bij hen cringen. Wel lieve ouders, vooral die vader. En de Buddenbrucks… tja dat blijven de Buddenbrucks. Wel echt beter dat ze eindelijk dat kleine rijtjeshuis uit zijn, dat lijkt me de hel op aarde met zoveel kinderen. Maar waarom in godsnaam alletwee de huizen houden?

2 likes

Misschien belastingtechnisch handig?

Ik denk dat de buren ook enorm blij zijn dat ze gingen verhuizen

6 likes

Ik ga stuk om die twee puberjongens van het samengestelde gezin haha

6 likes

ja echt genieten he die twee hahaha

2 likes

Die van de bunnenbruckjes daarentegen… Vreselijk.

Ik vind dat ook zo’n hilarische combinatie! Die ene helemaal zenuwachtig en die ander zo megarelaxt

8 likes

Buddenbruckjes… zijn de buddenbruckjes. Wel nog altijd respect voor de vader.

Gezin uit Tollebeek erg leuk. Ontzettend lief gezin met z’n allen.

Samengesteld gezin, ja hilarisch. Die moeder de stress zelve en die zoon van haar (dus) ook. En idd die 2 pubers, fantastisch! Krijg af en toe wel de kriebels van de moeder, weet niet waarom.

Weer onwijs leuk om te kijken, wordt echt weer een beetje traditie zo rond kerst.

3 likes

Ahhh lekker tegen de wereld aan schoppen die puberjongen. Inderdaad heerlijk contrast met die rustige andere broer. Waarschijnlijk vond hij met de bus en trein gaan gewoon super spannend

Hij had ‘t eerst over 80.000 onbelast verdienen als zelfstandig, dus mss telt hij dat kindergeld daar bij op

Moeder Linda doet me een beetje denken aan Juf Ank :joy: De toon waarop ze praat. “Even normaal doen. Dat hadden we afgesproken.” “Niet zo gillen, iedereen kijkt je aan.” Vreselijk. Ik vind dat soort ouders altijd meer cringy en irritant dan jengelende kinderen. Ik denk dat mond houden en ze laten jengelen (terwijl je ze meeneemt naar binnen) minder aandacht trekt dan dat fluisteren dat ze normaal moeten doen of zich moeten schamen voor hun gedrag en emoties.

10 likes

Die vrouw van dat samengestelde gezin loopt wel cónstant te bitchen tegen die vent zeg (hoewel montage ook mee kan spelen).

Ik ging trouwens ook helemaal stuk om die twee puberjongens.
Wat een ongemakkelijk gesprek tussen die drukke puberzoon en zijn ‘vader’ trouwens zeg.
Die hele relaxte puber schoof buiten aan die picknicktafel zo schattig dat jonge zusje tegen zich aan :relaxed:

Ik heb ongeveer 3 jaar terug een maand lang alleen dat topic op Viva gelezen toen het programma ook gaande was. Echt heel tokkie Viva verenigde zich daar en heeft toen de familie Deijs echt compleet de grond in geboord (met hun facebookpagina’s en andere social media saboteren erbij). Geen idee of het terecht was (want die vader van die familie was volgens mij ook niet helemaal 100), maar het was wel popcornwaardig.

3 likes