Eerste FF quiz

Datum: woensdag 8 augustus (om 20 uur worden hier de vragen gepost. Om 22 uur sluiten de polls)
Quizmaster: @Eddie

Neem jij deel komende woensdag?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Poll om er een beetje zicht op te krijgen met hoeveel we zijn en dan kan ik alvast een document maken voor de puntentelling. Verder maakt het niet zoveel uit, last minute deelnemen is geen probleem.

Bedoeling is om in dit topic voorlopig niks te posten zodat het overzichtelijk blijft voor de quizvragen en daarna de antwoorden en de scores (daarna kan posten wel). Alle vragen en opmerkingen kunnen hier.

4 likes

Geniaal @Eddie ! Ik ben naar sommige antwoorden heel erg benieuwd. Echt een toffe quiz :grin: de lat ligt hoog voor de volgende.

1 like

Mogen we hierin reageren?

MAN WAT MOEILIJK!! Heb m echt slecht gemaakt denk ik haha. Maar mijn complimenten voor @Eddie

3 likes

Super leuke quiz! Goede afwisseling tussen moeilijker en makkelijker. Thanks @Eddie!

1 like

Wooow wat moeilijk!!!

2 likes

Mijn moeder wilde trouwens niet meedoen en ik heb net pauze dus kon toch nog snel ff meedoen

2 likes

Heel leuk gedaan! Mijn complimenten :grin:

Zelf vind ik vooral de vragen “welke hoort er niet bij” moeilijk. Heel benieuwd naar de antwoorden vooral!

En ik moest lachen om de Home alone vraag. Ik dacht: Die weet ik! Maar toen had ik nog niet naar de antwoordopties gescrolld :joy:

12 likes

Vet leuk!! Ik ga hem zo doen

1 like

Woww echt wel lastig! Maar wel goede afwisseling tussen de vragen!

1 like

Super leuk gedaan! En inderdaad best moeilijk…

1 like

Wow vet moeilijk haha (had beter op moeten letten bij maatschappijleer en geschiedenis sowieso) maar leuk gedaan! Ben benieuwd naar de antwoorden!

2 likes

Leuk dit! Al heb ik heel veel moeten gokken haha

1 like

Ja hele leuke quiz!

1 like

Leuke quiz, maar ik snapte niks van die vragen waarbij eentje er niet bij hoorde.
Voel me nu dom

5 likes

Ben benieuwd hoeveel ik er goed/slecht heb. Leuk dit!

1 like

Super leuk, wel echt heel moeilijk! Film en muziek is echt niet mijn sterkste kant, haha.

1 like

Geen wonder dat ik mijn algemene kennis toets nooit heb gehaald.

4 likes

Zo leuk dit! Wel pittig, maar leuk!!! Ben heel benieuwd naar de juiste antwoorden

1 like

Leuk gedaan, complimenten!
Ik heb toch een aantal gokjes moeten wagen :joy:

1 like

Ik begon met goede moed, maar dat zakte snel weg. Ik kreeg zelfs flashbacks naar tentamens van vroeger waarbij ik me soms afvroeg of ik wel de goede hoofdstukken geleerd had. Echt knap gemaakt, maar ik ga de volgende niet meer meedoen haha. Het gevoel van niks weten laat ik liever achter me :sweat_smile:

8 likes