Ik wil somehow echt graag weten wie de moeder is. Zou die vrouw hem erin geluisd hebben met onbeschermde seks zodat ze geld kan vangen van Ronnie a la het zaad van Boris Becker? Of spoorde hij aan tot onbeschermde seks? Zoveel vragen… de media weten sowieso binnen een week wel wie de mama wordt wss
Babymama wordt uiteindelijk denk ik wel bekend, pers gaat hun sowieso in de gaten houden of die mama komt er zelf mee want wilt ook opeens cashen op instagram
Ik denk dat het uiteindelijk ook wel uit gaat komen. De media gaat hier nu natuurlijk VOL op zitten dus laat de roddelpers maar draaien…
Los van het feit of ik dat wel of niet goed zou vinden/wil weten trouwens. Denk gewoon dat dit wel gaat gebeuren.
In de groep van Fadim op facebook zegt iedereen dat het mogelijk djwef is aangezien al eerder werd gezegd dat hun samen waren ofzo? Ik heb het niet helemaal gelezen, maar ze blijft wel reacties verwijderen met gefeliciteerd zonder te zeggen dat zij het niet is…
Heb ook het verhaal gehoord, denk dat ik het hoorde in juni en hoorde toen idd ook dat DJ Wef de baby mama is.
ik heb het van een best betrouwbare bron, dus geloof het wel hahaha
AD heeft artikel met YouTube link van DJ Wef waar zeer duidelijk een zwangere buik zichtbaar is. Dus ik denk dat zij het is. Mits ze altijd al buik(je) gehad heeft?
Haar Instagram is ook ineens privé… En het viel me ook al op (toen het nog niet privé was) dat ze de laatste paar maanden geen “sexy” foto’s meer heeft gemaakt maar wel veel met een wijde tshirt aan enz.
*Tenzij (in plaats van mits). Nu betekent je zin precies het tegenovergestelde van wat je bedoelt.
https://partyflock.nl/artist/86714:WEF Ze heeft na 7 december ook geen shows meer staan. Voel me echt een soort detective nu.
Haha goede detective ben je!
Ze heet in het echt Wafae, lijkt me een Marokkaanse naam. Wellicht is de situatie daarom heel erg complex.
Edit: omdat het dus niet gebruikelijk is om buiten het huwelijk een kind te krijgen in Marokkaanse/Islamitische families.
van Ronnie Flex naar Ronnie Complex
Houdt hij het geheim omdat het niet helemaal de bedoeling was?
Lijkt me wel. Ik denk ook niet dat het lang zal duren voordat er het een en ander naar boven komt.
De FF detectives zoeken het wel uit.
Sneu voor haar als dit waar is. Lijkt me echt een vreselijke situatie!
Ik vind het wel heel juicy allemaal.
Lijkt me inderdaad lastig als je zo in de spotlight staat.
hahahah hoor dit echt precies in mijn hoofd