EGF Boulevard


Is nog niet zeker. Alleen bronnen zeggen dit. Ik geloof dit soort dingen pas echt als celebs het zelf bevestigen. :sweat_smile:

1 like

Zou je lip niet uitrekken als je het veel laat opspuiten?

Ik zag deze net op fuckjerry (insta account) haha
image

44 likes

Was een neptweet helaasch…

Trouwens de reactie van Anna Farris op de verloving van Chris Pratt. Wát een goede relatie hebben die twee nog steeds hee, zoveel liefde vooral voor hun zoon.

Ik wil je er graag even op wijzen dat het niet de bedoeling is om het forum te gebruiken voor het uitwisselen van illegale zaken: Huisregels

3 likes

I’m not “ Egg-xpecting” but it’s “Egg-celent” to hear everyone is so “ Happy For Us” … we’re happy for us too! “Egg-cited” for this next chapter in our lives… Now , can everyone leave me alone and go back to staring at an egg.

Heeft ze op twitter gezet

Ja klopt en nu?

Er zijn geruchten over Brad Pitt en Charlize Theron! https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190120_04116111

2 likes

Wow als die mensen nageslacht zouden krijgen…

5 likes

Dat is weer over, na anderhalf jaar de verloving gebroken.

Had dit toevallig vanmiddag gelezen, ben normaal niet zo op de hoogte.

1 like

Dat is weer over. Ik las gister dat Sean Penn hen ook gekoppeld zou hebben.

Ik lees net dat de vriendin van Lil Kleine Just Tattoo of Us gaat presenteren, samen met Koen Kardashian.

Um, niet echt feministisch, maar hoezo krijgt zij ineens een programma? Alleen omdat ze de vriendin van is?

1 like

Ruikt naar vriendjespolitiek

Ah nee, vind dat programma fantastisch maar Koen Kardashian :tired_face:

Op zich komt hij er nog wel mee weg door zijn hele theatrale houding enzo. Dit zeg ik echt nooit over mensen met zichtbare fillers dus dit zegt wat. Ik denk alleen niet dat hij er over 10 jaar nog heel gezellig uitziet.

1 like

Wtf André Hazes (jr.) is maar twee maanden ouder dan ik? Ik dacht minstens 5 jaar (dus 30 en niet 25) :scream: Wist dat hij niet super oud was, maar die gast ziet er uit als 35?

Oké heb mijn zonnebankwaarschuwing weer gehad

34 likes

Nou meid ik zou zeggen gewoon doen leef alsof het je laatste dag is.

85 likes

Weet niet of dit de juiste plek is, maar ik ben echt een beetje geshockeerd door de Surviving R Kelly documentaire. Die man is echt ziek.

4 likes

Weet jij waar ik die docu kan bekijken?