FF Boulevard #2

Tsja als ze het vanuit Buckingham Palace had verteld dan had ze geen recht van spreken gehad. Als ze het interview had gegeven vanuit een doodnormale Britse woonkamer dan probeert ze weer te hard om ‘normaal’ te zijn.

Nu geven ze het interview op een plek die belangrijk voor ze (ook Harry) is. Prima toch? De locatie lijkt me los staan van wat ze vertelt in het interview.

10 likes

Ik vind niet dat ze het niet zwaar mag hebben omdat mensen in Afrika het financieel en qua omstandigheden zwaarder hebben. Maar ik denk dat de publieke opinie dat wel gaat gebruiken, ik zie namelijk veel positieve dingen over het interview maar ook nog meer backlash. Ook op Harry omdat ze vinden dat hij sinds hij met Meghan is ruzie heeft met William en Kate.

`dit bedoel ik helemaal

Of als 1 land behandelen.

11 likes

Huh, maar dat is toch krom? Mogen wij dan ook nooit klagen of ons kut voelen, alleen omdat we vergeleken met sommige andere plekken in de wereld zeer gepriviligeerd leven?
Bovendien heeft ze toch ook best wel veel gezeik over zich heen gekregen de afgelopen tijd?

En tenslotte is het ook bekend binnen de psychologie dat hoe goed je het ook hebt, je als mens altijd ‘naar problemen’ aan het zoeken bent. Zonder ongelukkige periodes bestaan er geen gelukkige periodes.

18 likes

Ik ben echt bang dat mijn zoontje van 4 maanden nu denkt dat hij ‘wake up Sylvie, wake up’ heet. Dat heeft ‘ie tot nu toe vaker gehoord dan z’n eigen naam.

38 likes

hahaha heerlijk

Nee wat zonde!

Over wake-up-Silvie gesproken. Hadden jullie ook al de Rise-and-Shine gehoord van Kylie Jenner? :joy: Thank god for the internet Rise And Shine buzzfeed artikel

tenor

27 likes

RRRrrhizee and SHIIIneee

3 likes

Wij lachen en Kylie: :woman_shrugging::moneybag::heavy_dollar_sign::dollar:

2 likes

Ik snap niet waarom dit zo meme waardig is eigenlijk :tired_face: wat mis ik?

2 likes

Ze gaat de kamer van Stormy in om haar wakker te maken en dan zegt ze heel lief goodmorning rise & shine
Maar andere moeders pleuren gewoon met pannendeksels en gooien koude washandjes op je
Volgens mij was het zoiets

2 likes

Ik heb dit dus al de hele dag in m’n hoofd en zong het zelfs toen ik het licht van de wc aandeed :woman_facepalming:t2:

2 likes

Oh zo hahaha. Ik dacht dat het was omdat ze het zo pretentieus zong maar dat is niet anders dan normaal

5 likes

Ja dat snap ik ook niet zo goed?? Al die memes van mijn sleep paralysis demon… nou mijn demon zingt geen rise & shine hoor

1 like

Deze hoodie is ook gewoon 65 dollar en uitverkocht. The devil works hard but Kris Jenner works harder

31 likes

Nee het is hierom hahah het cringy zingen

4 likes

dit is my fave

30 likes

Oh dan begrijp ik het niet want ik vind er echt niks cringy aan

1 like