FF Boulevard #5

Ik vind dat zo mooi, dat je op die leeftijd en na al dat verdriet om het verlies van je vrouw nog zo verliefd en gelukkig kunt worden :smiling_face_with_three_hearts: Dat gun je hen toch.

25 likes

OMG ik moet hier bijna van huilen, wat lief :heart:

9 likes

:sob::sob::heart: Mijn pms kan dit niet aan

8 likes

Echt mee eens! Ik zie het helemaal voor me. Zoo leuk

1 like

Ik kwam dit tegen en vond het zelf wel heel treffend.

104 likes

Wat ontzettend lief. Dit gun je toch iedereen. Na zoveel verdriet toch weer de liefde vinden en er aan toe kunnen geven :heart:

3 likes

Fun fact: Joost woont/woonde in het aangrenzende dorp naast mijn geboortedorp. Ik was erg onder de indruk toen ik hem tegenkwam in de plaatselijke Kruidvat (want van Klokhuis dus megacool) en toen gaf ie me een hand snoepjes uit de snoepbakken. Feitelijk jattie ie gewoon van de Kruidvat maar ik vond het heel indrukwekkend😁

99 likes

Ik las het ook. Deuren gaan weer open voor hem. 3fm draaide hem vd week weer. Op radio 2, een van de 2.

1 like

Orakels

2 likes

Hij maakt zichzelf echt belachelijk en noemt het nog steeds een grap. Wat een sukkel. Die mensen aan tafel kijken hem ook echt aan van ‘wat een debiel’

Ja, Saskia Belleman is ook on fire haha

4 likes

Uit zijn deelname van Hunted bleek ook al dat het kind 0 hersencellen heeft en niet nadenkt over lange termijn gevolgen

Edit die advocate pakt wel haar moment??

6 likes

Maar wat moet hij dan doen volgens jullie?

Je ziet wel dat hij zich enorm ongemakkelijk voelt, als je het verhaal erachter niet kent is het bijna sneu.

1 like

Ik denk dat deze jongen vooral spijt heeft naar zichzelf toe. Zijn moeder, zijn carierre, maar voor mijn gevoel niet oprecht voor het kind en zijn familie en uberhaupt de rest van de maatschappij voor dit onwijs slechte voorbeeld. Wat een afgang dit.

27 likes

Z’n bek houden en nadenken over wat ie heeft gedaan want dat is er nog niet van gekomen zo te horen

10 likes

Als hij dit interview wilde gebruiken als opmars naar een comeback dan heeft het weinig succes gehad denk ik.
Een tweede kans verdien je in mijn ogen ook pas na dat je diep door het stof bent gegaan en berouw hebt getoond en beter wilt doen en dat is echt nog niet het geval.

Wat een pijnlijk einde van het gesprek ook. Anderen moesten Bilal wijzen op het feit dat excuses vooral naar het slachtoffer gemaakt dienen te worden. Waarop Bilal zich richtte tot de camera met een erg nonchalante houding: “Ik hou van je, bro. Als je me wil spreken, je kan dit, je weet toch. Bel en we laten het lukken. Love.”

6 likes

Ik snap niet dat zijn management dit heeft laten gebeuren. Ik had verwacht dat hij vooraf een mediatraining zou krijgen, gedrilld worden op lastige vragen etc. Maar dit…?! Wauw.

Hij had wel iets meer moeite mogen doen. Ook die afsluiting. Enige wat ik dacht was: stop met praten, stop met praten.

10 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at FF Boulevard #5 (Deel 3).