Three girls one Bob
Was je erbij?
Ennnn meneer had ook een vriend tussendoor. Zelf weten.
Fawry heeft aan Loes en aan Anouk gevraagd wat ze er van vinden. Ben wel heel benieuwd mer welk politiek correct antwoord ze komen
Hij heeft zelf gezegd dat hij en Anouk 3 jaar geprobeerd hebben, dus dat lijkt geen ONS.
De R van Douwe Bob staat inmiddels op 3 dus hij heeft een punt
Douwe heeft dus nu blijkbaar twee dochters met nog een kind onderweg.
Hier gaat het in FF Boulevard uitgebreid over.
Omg!! Ik zit in het totaal verkeerde topic
Vond het al raar dat niemand het er over had
Haha je hebt nog even wat te lezen dan
Nou ik denk niet dat ze gaan reageren om die kinderachtige dm die hij heeft gestuurd. Lekker denigrerende berichtjes ook: nou loesje wat vind je nou van de hele situatie…
Ben zelf stiekem wel nieuwsgierig of Loes en Anouk afwisten van die 2e baby of dat dit voor hen ook een verrassing was.
Bedoel je derde ?
Ik denk het niet want dit is wat hij zei over de baby met Loes:
De zanger zag zijn relatie met zijn vriendin Anouk in juni stuklopen na drie jaar. Zij was zijn grote liefde. ,Ik ben een lastige gast om mee te zijn en nu krijg ik ook nog een kind met een andere vrouw", blikt hij op de breuk terug. ,Dat valt haar zwaar en mij ook, want ik heb haar nooit zo pijn willen doen, hoe raar dat ook klinkt. Moet ik wel in my defence zeggen dat het uit was toen ik het kind verwekte. Maar waar ik het meest spijt van heb ik mijn leven is hoeveel pijn ik vrouwen heb gedaan.”
Hij begint steeds meer op Ross te lijken.
Die “ik ben een lastige gast om mee te zijn” ook he, alsof hij zo geboren is
Hij geeft tenminste toe dat hij een klootviool is. Maar die smoes gaat niet op als je een vader bent. Dus hup alimentatie betalen en wees aanwezig in het leven van je kinderen
Myyyy god, echt zum kotzen begin er eens mee een condoom te dragen. Echt wat een lamlul deze kerel. Hij klinkt totaal niet als iemand die spijt heeft van wat dan ook, maar als iemand die alleen maar aan zichzelf (lees: z’n lul) denkt
Huh maar het ging in juni uit met zijn vriendin en het kind met Loes is in december geboren? Dat is een korte zwangerschap Of was het dan al eerder uit en later bekend gemaakt?
Ja en ook alsof dat gewoon niet gaat veranderen omdat hij überhaupt geen zin heeft om daar moeite voor te doen.
Of they we’re tussendoor ook on a break!!
Tis iig knap ingewikkeld allemaal, wat een zooi.