Het gaat erom dat als iemand slachtoffer is van seksueel geweld, dat je diegene moet geloven. Of diegene dat nu tegen een journalist, Yvonne, jou, mij of de groenteboer zegt. Het aantal valse beschuldigingen is zo summier dat we daar wat mij betreft niet iedere keer de focus op moeten leggen als het over seksueel overschrijdend gedrag gaat.
Ik ben het met je eens dat een journalist veel beter onderzoek kan doen dan een juicekanaal, maar de cijfers kun je gewoon googelen. Dat bedoelde ik met ‘onderzoek’.
Overigens heb ik ook nergens gezegd dat mensen die Kaj door het slijk moeten halen maar als iemand beweert dat een tatoeëerder, die sowieso al aan je lichaam moet zitten, grensoverschrijdend is dan neem ik liever het zekere voor het onzekere en ga ik daar niet heen. Ook al weet ik niet zeker of het waar is.
Goed, denk dat ik het hier beter bij kan laten, anders herhalen we onszelf steeds.
*Pff soms denk ik wel: ‘wat boeit het mij wat iemand anders op het internet hier over denkt’ maar ik vind het echt een belangrijk onderwerp dus ik ben blij als 1 iemand van mening is veranderd hierdoor. Sorry dat ik fel deed met ‘ga naar 2007’, dat is achteraf gezien nogal onnodig.
**huh shit ik heb mijn orginele bericht denk ik per ongeluk verwijderd?!! Maar het ging erom dat Kaj vd Ree nu tatoeëerder is en daar weer overschrijdend gedrag vertoont, volgens het kanaal van Yvonne