Ik dacht dat het Peter André was!
Mijn vriend wilde vroeg eten vandaag want hij wilde om 17:30 uur sporten. Dus ik na het eten alles opgeruimd, woonkamer helemaal netjes gemaakt, gordijnen dicht. Dacht ik ga lekker vroeg naar boven om mijn boek te lezen. Is het 18:15 uur
Ik snap het niet. Dat is dan toch logisch? Haha.
Ja eigenlijk ook wel logisch, maar voor mijn gevoel was het al bijna bedtijd hahah toch nog maar even tv kijken beneden.
[quote=“Vlek, post:4625, topic:36648, full:true”
Gisteravond gehoord dat deze fucker over 2 weken voor de politierechter moet komen. Bij de OM-zitting werd mij een schadevergoeding toegewezen. Die heeft hij nooit betaald en daarom moet hij nu voor de rechter komen. Ik dacht echt dat ik de gebeurtenis een plek had gegeven, maar alles komt ineens weer omhoog. Ben al de hele dag somber, verdrietig, gespannen en opgelucht?
ben zo blij met mijn vrienden
voel me kut vandaag en ze komen nu gewoon last-minute mijn kant op om samen te kletsen en te drinken, hebben zelfs plannen afgezegd ervoor
en ze nemen sigaretten voor me mee terwijl ze roken haten
<3<3<3 nu voel ik me kut en dankbaar en blij tegelijk
Jaa ik ook door die pluk haar voor z’n gezicht
Lief van je, dankjewel! Uiteindelijk komt het ook wel weer goed. Eigenlijk was het al goed. Maar toch ineens komt het weer allemaal boven en voelt het alsof een voor mij afgesloten hoofdstuk nu weer wordt geopend ofzo.
Ik kwam terug van een feestje en rookte voor mijn deur nog even een sigaretje en belde met een vriendin, toen hij ineens naast mij kwam zitten en vroeg om een sigaretje. Toen ik hem die gaf en mijn sigaret aanstak, draaide ik mij terug om, en zat hij zichzelf af te trekken.
Dit is natuurlijk een beetje de verkorte versie, maar wel waar het op neer komt.
Voordeel van mijn werk: appelcider meekrijgen om te proberen
Yummy
Waar kan ik me aanmelden
Nooo dan krijg ik straks minder
Er is denk ik een OM strafbeschikking geweest waar de dader dus niet aan voldaan heeft, vandaar dat er nu een zitting komt. Dan is er geen sprake van een artikel 12 klacht. Maargoed nu wordt het misschien onnodig heel juridisch.
@Vlek Logisch dat alles opgerakeld wordt. Ondanks dat je zegt dat het vast goed komt, toch sterkte! Je bent er dan toch weer even mee bezig.
Als getogen Drenth kan ik wel wat hebben. Mijn zieltje is zo hard als een hunebed.
Nee, dit wist ik eerlijk gezegd niet!
Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik daar nog zin in/behoefte aan heb. Weer die hele rompslomp. Ik hoop gewoon dat ik het met die rechtszaak kan afsluiten. Maar wel lief van je, dankjewel!
@Salmiak dankjewel! Ja behoorlijk. Twijfels of ik heen wil of niet, twijfels of ik gebruik wil maken van spreekrecht of niet. Ben bang dat ze de zaak gaan bagatelliseren, ookal heeft hij gewoon bekend. Lastig allemaal.
Ooh ikzie het nu ook. Ik dacht dat het Peter Andre was @Soy.peor
Edit: @ZusjevanJoost dacht het ook haha!
Vind het zo zo zo lief dat buschauffeurs elkaar altijd zo groeten maar nu ging de treinmachinist een toetertje doen naar een andere machinist haha love it
Flink gokje 🥹🥹🥹
Ik weet niet of ik dit had moeten voorzien ofzo, maar m’n wandelroute door het bos die ik had uitgestippeld blijkt een grote slingerende ijsbaan te zijn geworden. Is gewoon onbegaanbaar.
Één van mijn collegas is op vakantie en een andere collega (die letterlijk achter ons werk woont) past op haar suuuperschattige lieve leuke hondje en ik mag die tussen de middag uitlaten 🥹🥹🥹 ben echt helemaal gelukkig. Love hondjes.
@Oprah haha same, mijn neusgaten zijn mini (mijn vriend, ooit: “Kun jij eigenlijk neuspeuteren???”), maar ik heb best een flinke Nase. Wel dol op mijn eigen neus (en dol op kleine neusjes, alle neuzen zijn leuk).