Het Herfsttopic

ik snap de mensen die ieder jaar de TK maxx leegkopen nu wel iets beter

4 likes

Ik heb vandaag appeltaart gebakken met de pumpkin spice kruiden. Erg lekker! Maar ik vind de kruiden niet opvallender dan kaneel, misschien de volgende keer toch wat meer erin doen.

24 likes



Fotos van mijn herfst wandeling deze week :heart_eyes:

53 likes

Pompoentjes voor bij de voordeur gekocht in Groesbeek :jack_o_lantern:

27 likes

Nou dat valt goed mee hoor :sweat_smile::smiling_face_with_tear:

September was wederom wereldwijd de heetste maand (september) ooit gemeten, net als voorgaande maanden. Niks afwisseling.

6 likes

Als ik op Spotify zoek op autumn playlist, doet het aloritme iets te goed z’n werk en krijg ik steeds playlists met de muziek die ik al regelmatig luister…maar ik ben juist op zoek naar wat anders.

In de playlist die ooit via dit topic is gemaakt heeft iemand het hele repertoire van één band erin gezet ofzo, beetje jammer :sweat_smile:

Heb nog verder in dit topic gezocht en wel al wat andere linkjes gevonden (en nog een andere FF playlist in een FF playlist-topic, die kende ik niet dus tip voor meer mensen misschien :)), en mocht iemand nog een andere fijne lijst kunnen tippen dan heel graag! :smiling_face:

1 like

Ik zou zoeken naar playlists die niet door Spotify zelf zijn gemaakt, want die van Spotify worden idd afgestemd op jouw smaak

2 likes

Ja, ik dacht eerst “oh leuk handig” maar toen kwam ik daar inderdaad achter haha. Maar ook de andere lijsten bovenaan in de zoekresultaten zitten vol met op mij afgestemde muziek, ik luister bijvoorbeeld veel Phoebe Bridgers de laatste maanden en ik krijg steeds lijsten waar zij in zit. Leuk, maar ik wil juist eens wat anders.
Verder scrollen naar beneden helpt dus ook wel haha

Ik vind het album Philharmonics van Agnes Obel in ieder geval echte herfstmuziek! Misschien leuk voor je lijstje.

5 likes

Geen idee of deze al in in dit topic gedeeld zijn:

3 likes

Dank je maar ik kan je links niet openen! Ik kom bij een pagina om Spotify voor Mac te downloaden.
Kun je de namen of een screenshot van de playlists delen?

3 likes

ik heb de linkjes aangepast nu, volgens mij werken ze nu wel

Ik heb nu deze aanstaan

En deze is ook fijn

7 likes

Ja, dank je! :blush:

3 likes

Ik luister in de herfst en winter vaak naar Alex Rainbird Music (via YouTube). Fijne, relaxte muziek met een mooie rustige achtergrond.

3 likes

Telt dit ook als herfst tafereel?

61 likes

Het was nog niet heel herfstig in het bos net tijdens m’n wandeling. Maar toch wat moois kunnen vinden :orange_heart:

18 likes

Haha die kat maakt het af .

2 likes

De katten tv stond ook aan haha. Ik werk thuis vandaag en ze zat te zeuren, dus dan maar de tv aan

6 likes

Eindelijk een beetje regen. Ik ben al vroeg op om lekker met mijn parapluutje een wandeling te maken voordat ik naar werk ga.

7 likes