interstellar blijft mijn favoriet
Vond Jimpa prachtig en intiem
Ik vond de tweede helft wat jij zegt maar de eerste helft… zo stereotyperend en teleurstellend
Ik ben gisteren naar The Invite geweest! Vond hem echt tof. Grappig, heel goed geacteerd en hot. Penélope Cruz met dat blonde haar en Olivia Wilde
Edward Norton had ook wel iets aantrekkelijks maar vond hem er echt zo oud uitzien, haha.
Ooooh myyy goddd wat is Office Romance kut ![]()
![]()
zelden zo’n slechte film gezien wtf was die bevalling eyy
Ik zit babygirl te kijken en zit nu op de helft maar vind het niet zo spannend en spraakmakend allemaal?
Is het ook niet. Ik vond het cringe
Same, ik ben 2x in slaap gevallen tijdens de film
Ik heb gisteren the roses voor de tweede keer gekeken, bijna net zo hard genoten en gelachen als de eerste keer. Zitten een paar heerlijke bijrollen in.
Daarna the richest women in the world gekeken (Franse film) nu maar eens lezen hoeveel precies werkelijkheid is, bizar verhaal, maar vermakelijk voor een keer.
Damn wat was the Odyssey gaaf. In iMax gekeken vanmiddag en pff genoten!
Pfff wat een snoozefest is The Invite
Waarom blijf ik naar films van Nolan gaan? Ik ben echt niet filmbro-ey genoeg hiervoor
Ik vind dit echt fucking stom en ook een soort dystopisch! Al die acteurs nemen facelifts om vervolgens urenlang zich laten opmaken om ouder te lijken.
Tijdens de trailer werd ik er ook door afgeleid.
Ik vond het in Devil Wears Prada 2 ook stom wat ze met Justin Theroux hebben gedaan. Cast gewoon dan gewoon een character actor.
Ik zit onze jongens in miami te kijken jezus wat is dat slecht zeg de tering
Ja of dat ze knappe acteurs lelijk maken voor de rol. CAST GEWOON IEMAND ANDERS. Er is zoveel talent, maar nee het moet allemaal uit dezelfde pool komen.
Een tijdje terug had ik de film the school of rock opgenomen al leek het me wel een vrij stomme film maar goed hij is zo vaak op comedy central dus ik dacht laat ik hem dan toch eens proberen. Deze film was dus heel leuk! De hoofdrolspeler is perfect gecast al twijfelde ik de eerste vijftien minuten wel of hij geschikt was maar zeker hij blijft de hele film enthousiast zonder echt heel irritant te worden. De kinderen acteren goed, leuke chemie met elkaar en het is gewoon een standaard formule film maar knap gedaan!
Their finest had ik ook weer gekeken maar dat einde vind ik zo stom dat die dan dood gaat ik wist trouwens niet dat het een verfilming is van een boek helaas is dat boek niet in het nederlands verschenen. Hebben jullie eigenlijk favoriete boekverfilmingen? Ik vind zelf the hungergames echt heel erg goed gedaan zo niet nog beter dan de boeken. De film van dagboek van een nanny vind ik by far een beter eind product dan het boek al vind ik love rosie als boek weer beter. Hou je mond van Sophie Kinsella is ook verfilmd die vond ik heel slecht.
The school of rock is werkelijk een van de beste films die er bestaan. Jack Black ![]()
Fijn dat jij hier nu ook van heb mogen genieten
The Green Mile (sowieso veel Stephen King verfilmingen, Carrie & The Shining bijvoorbeeld zijn ook klassiekers)
One Flew over the Cuckoo’s Nest
American Psycho
De LotR trilogie
En meer recent:
Crazy Rich Asians
Project Hail Mary
Minoes draait vanaf 13 augustus in de bios! Zo leuk daar wil ik heen lijkt me wel bijzonder om hem op groot scherm te zien en met allemaal goede boxen.
@kika oh ja crazy rich asians vond ik ook een goede boekverfilming! Leuk lijstje