Je kan toegang aanvragen als je 30+ dagen lid bent minimaal 50 berichten hebt: Updates en mededelingen
Ik heb dit jaar voor het eerst in m’n leven een eigen tuin, en nu had ik wat dahlia-knollen geplant. Ze zijn voor 95% uitgekomen en ik heb er nu een aantal in een vaas gezet in m’n woonkamer en ik ben elke keer weer helemaal happy als ik er naar kijk
Zo gezellig!
Ik ga standaard naar de Albert Heijn voor boodschappen, maar nu met m’n tuinhuisje is de Dirk het meest dichtbij. Ik had bij AH nog wasmiddel gekocht 18 euro 1+1. Bij de Dirk in de aanbieding voor 4 euro per stuk?
Ik voel me zo opgelicht door de AH ![]()
Ik wist natuurlijk wel dat het zo was, maar niet dat m’n luiheid zo duur was haha
Vanochtend de film the housemaid gekeken en ben verbaasd over hoe goed ik hem vind. Er is geen filmtopic dus een ongevraagde tip hier.
Ja ik verbaas me ook altijd over dirk, en ik herken het want ik ben altijd te lui om daar naartoe te gaan. Want stel je voor dat een supermarkt niet op loop of op 3 min fietsen is he.
Ik ben ook gestopt met a merk wasmiddel kopen hoor, gaat het ff 20 euro voor een fles wasmiddel?!?!? Zelfs in de aanbieding kost dat gewoon een halve nier.
Dit was dus precies dezelfde robijn!
Ik kijk de Fomo show en heb gewoon echt plaats vervangende stress en angst tijdens de scène met de trein
Ik koop vloeibaar wasmiddel vaak bij die grenze!! En volgens mij is Wibra ook best goedkoop qua Robijn
Ja switchen van appie naar dirk heeft ons echt heeel veel geld bespaard. Ik snap ook nooit zo goed waarom mensen standaard boodschappen bij de albert heijn doen haha. Ok de shopervaring is wel echt beduidend minder, maar zeker a-merken koop je gewoon standaard goedkoper bij de dirk.
Wij doen (of eigenlijk mijn man want hij is chef boodschappen/voorraad):
- dirk voor a merken / meeste standaard boodschappen
- lidl voor groente/fruit en vega beleg
- albert heijn voor goede hamsterkortingen of specifieke dingen die ze bij de rest niet hebben
Ik ben vanochtend als een wervelwind door het huis heen gegaan, want het was echt even nodig om flink op te ruimen. Maaaar nu is mijn mood ineens 180 graden gedraaid en heb ik geen zin meer om ook maar iets te doen. Ik ga alleen nog even een wasje buiten ophangen en dan de rest van de dag haken. Mij niet bellen.
Was 80% luiheid en 20% niet echt besef van hoe je gescamt wordt bij de ah. Ik erger me nu ook dood aan de hoeveelheid winkels, er zijn er 4 bij mij binnen 5 minuten lopen. Ik denk dat wij (of idd mn vriend hehe) het inderdaad zo gaan doen zoals jij met dan lidl vervangen voor de markt (wil lidl niet sponsoren en houd van de markt).
Ja, deze is echt fijn. Wast goed schoon en geen vieze overheersende geur.
De markt is echt behoorlijk duur ![]()
Ik ben op de kermis van een naburige gemeente en zie hier een ex-klasgenoot van in het middelbaar. En vind het veel te goed dat zij er 50+ uit ziet met een rimpelig gezicht. Karma voor alle momenten waarop ze mij bewust uitsloot.
Ja poeh, hier ook, zeker als je een beetje biologisch wilt kopen!
Mijn grootste pestkop van de middelbare is echt een middelmatige kleine man die nooit zijn dorp heeft verlaten en deed me ook veel goeds ![]()