Ik vind die van MyProtein fijn! Zijn echt een van de weinige die op een goede manier strak zitten haha maar niet afzakken. En als je influencer kortingscodes gebruikt, krijg je altijd wel iets van korting (KATERYNA of DANIQUE bijvoorbeeld).
Girlfriend collective! Perfecte hoogte, schijnen niet door en en blijven na miljoen keer wassen nog mooi.
Mijn lievelings is Lululemon, maar super duur. Daarnaast draag ik OELA (nederlands merk), maar die website zijn ze aan het verbouwen, dus kan nog niet bestellen en Gymshark.
Ik ben ook lululemon fan! Als je je maat/model weet kun je ze ook veel op Vinted vinden
Je hebt dus van die leggings dat tussen je naad zon elastiek genaaid zit. En ik zag laatst zon filmpje dat iemand squatte en dat doen dat elastiekje knapte haha.
Hahahahahaa kan dit nu niet meer ontzien.
O god, ja ik nu ook niet meer
haha ja is een groot shirt, ik vind het wel cute eigenlijk. Net als van die hele grote hoodies met moeilijke prints zoals
Heeft iemand een tip voor een fijne fitnessapp? Ik wil graag een app gebruiken om m’n progress te tracken én als het kan ook workouts mee te maken.
“pump cover” maar wel de booty laten zien Zwetigere katoenen t-shirts zijn het.
Dit is toch niet fijn met sporten? Binnen 5 minuten ben je warm.
Ik ging googelen maar blijkbaar gebruiken mensen het OVER hun andere sport-shirt, om pas uit te doen als je spieren geactiveerd zijn na het sporten?? Haha ik vind dit heel onlogisch
Jefit!
Is dat niet net een beetje zoals dat je extra kleding draagt tijdens een warming up, en als je warm bent, dat je dat dan uit doet?
Nu met TikTok etc is de trend wel echt natuurlijk ook meer dat het echt is om je ‘pump’ te showen, maar eerst een extra laagje kleding over je sportkleding dragen vind ik niet heel gek? Dat heb ik ook bij andere sporten wel gedaan bij de warming up. Denk dat het ook daarvandaan komt deels.
Nee dat vind ik wel logisch ja! Maar als het echt is om je lichaam te verbergen tot je opgepompt bent vind ik het wel gek haha
Ik heb vandaag 2 uur lang gesport omdat ik wat uitleg wou over glute workouts.
Nou ik wist niet dat er zoveel spieren in je kont zaten meine geute.
Klopt maar wel lekker om ervoor en erna in rond te lopen.
Ik ben nog zoal een 3 a 4 tal maanden aan het fitnessen, 3 keer in de week. Ik ben zo enorm teleur gesteld dat ik nog 0 resultaat zie. Ik weeg meer, spieren zie ik nochtans niet. En ik merk aan mijn kleding dat deze ook strakker zit, zou het kunnen dat mijn spieren er wel zijn, en daarmee mijn lichaam “dikker” maakt ?
Vind het zo enorm frustrerend…
Heb je misschien foto’s van voor die tijd? Vaak zien we zelf niet het verschil, maar als je terugkijkt zeker wel!