Waar erger je je aan? #15

Is dat iets snobistisch? Lat ligt dan wel erg laag :sweat_smile:

33 likes

Welke heb je precies? Ik ben op zoek naar fijne oordopjes, met mijn mini oren. Sony en Bose blijven echt niet zitten, helaas.

2 likes

Van die domme anusnaden op sportleggings??? Why. Als ik mijn anus wilde flaunten hoefde ik die hele legging niet aan he

32 likes

Dit :

13 likes

Weten jullie vroeger nog dat je bij een nieuwe telefoon ook oortjes en een adapterblokje kreeg 🥹.

40 likes

Die foto is echt te flatteus.

7 likes

Ik zag die anusbroek vandaag in een filmpje moest gelijk aan het forum denken.

29 likes

Echt wtf is dit :joy::joy::joy::joy:

2 likes

Zijn gewoon sport videos haha. Mja af en toe draagt een sporter dus zoiets

1 like

Ik heb dit ook steeds. Komt wss ook door een lage weerstand. ( Heb ik altijd als het seizoen wisselt) maar ik slik daarvoor weerstands vitamine enzo en dat werkt wel.
Sorry voor het ongevraagde advies haha

1 like

Iets van kruidvat eigen merk. Ik weet even niet hoe het heet. Maar volgens mij staat er wel iets van weerstand op dat potje

1 like

Ik ook :tired_face: en verkouden continu. Zo naar allemaal

3 likes

Ik zou niets verwachten van bloedprikken hoor. Slik vitamine D als je dat niet al doet, Vitamin C helpt niet met het sneller over laten gaan van een infectie. Je bent na de ene infectie gewoon wat vatbaarder voor nog een. Kan je weinig tegenop prikken of slikken.

6 likes

Als je supplementen slikt zou ik wel goed kijken wat de echt goede zijn. Anders is het toch wel onnodig geld weggooien met minimaal resultaten

3 likes

Nja ik leef nog en t werkt.

1 like

Ja dat zie je inderdaad soms als mensen ziek zijn en doe je meestal niets mee! Dat is gewoon een bevestiging dat iemand ziek is.

5 likes

Die guy is zoooo vreemd de hele tijd die shots van zijn kontzweet en zo zijn ballen van de achterkant :nauseated_face:

1 like

Jij bent niet zijn doelgroep haha

9 likes

Je kan volgens mij wel kijken naar de ingrediëntenlijst van supplementen. Welk ingrediënt staat bovenaan, want daar zit het meeste van in. Bij goedkope supplementen van drogisterijen is dat vaak een vulmiddel.
Bij het slikken van magnesium is het bijvoorbeeld goed om te kijken naar waar je het voor wilt gebruiken (bijv. omdat je last hebt van je spieren of je wil beter slapen) want er bestaan verschillende soorten magnesium met elk hun eigen werking.
Vitamine D neemt je lichaam beter op als het is opgelost in olie. Edit: Als je vitamine D pillen inneemt bij je eten werken deze even goed als in olie volgens Voedingscentrum.
Van vitamine B12 is methylcobalamine de best opneembare vorm.
Het is ook verstandig om supplementen niet tegelijkertijd met koffie in te nemen. De werkzaamheid wordt dan minder door de cafeïne uit de koffie. Dat kun je dan beter een paar uur later doen.
Edit: Die voorbeelden van irisdegoede heb ik erbij gezet omdat ze in de begeleidende tekst wat uitleg geeft over de soorten magnesium en B12. Zij promoot wel supplementen dus het is belangrijk om kritisch te blijven en zelf te kijken wat je echt nodig hebt. Kan dan ook gewoon van de drogist i.p.v. een duurder merk.
Hier nog een artikel van een diëtiste over de gevaren van vitamine supplementen:

6 likes

Ben mn huis- en flatsleutels vergeten waardoor ik niet in de zon kan fietsen :sob:
Dus nu maar met het ov
Binnenkort maar ff sleutels aan de buren geven

2 likes