Forumergernissen

Hahaha can’t tell if serious… :joy: Ik moet zeggen dat die droom waar ik in Brussel in mijn blote reet op zo’n step reed die je daar overal ziet om een ‘missie’ te volbrengen er wel voor zorgde dat ik hysterisch lachend wakker werd en mijn vriend er ook mee wakker maakte :joy:

6 likes

Ohh ik ook! Hahaha je mag mij altijd pb’ en om over dromen te praten :joy: Ik heb zoveel dromen die ik altijd onthouden heb omdat ze te grappig en random waren. Jammer dat blijkbaar niemand anders bijna het boeiend vindt haha ik echt wel.

2 likes

Onsympathiek kan ik mee leven. I’m an acquired taste.

Maar dat is iets anders dan me een pester noemen. Dat gaat me wel iets te ver.

5 likes

Natuurlijk komt dit voort uit jouw bericht, wat had je anders verwacht?

In drie berichten noem je iemand bitchy, zeg je dat die persoon normaal moet doen, noem je iemand een bully in wolves clothes, en post je een plaatje van een wolf als antwoord.

Als je op die manier dingen neerzet, moet je ook kunnen verwachten dat mensen daarop gaan reageren.

4 likes

Mijn koffiekopje is gevuld terwijl ik dit topic lees :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Zo is het wel genoeg jongens. Niemand wil in dit topic dingen tegenkomen waar ze zich aan ergeren :smile:

7 likes

Ik snap dit concept niet helemaal. Je liket iets omdat je het ermee eens bent toch? Moet dan iedereen die een post een hartje geeft ook nog zelf posten dat ze x y z vinden, zodat er daarna weer posts komen als “ja, forummer a heeft het wel begrepen, we hoeven het niet allemaal te herhalen”

2 likes

Soms heb ik die niet en vind ik het stom om iets te herhalen wat een ander al heeft gezegd. Ik bedoelde het ook niet passief agressief oid, maar ik snap denk ik echt niet helemaal wat een petty like is

1 like

Ik denk dan meer aan likes wanneer iemand persoonlijk wordt aangevallen. Als ik bijvoorbeeld zeg: wow, ik vind @Westwood echt een irritante bitch. En dat mensen dat dan liken maar het zelf niet hardop uitspreken.

2 likes

Hahaha dat lijkt mij echt oddly satisfying :joy:

1 like

Zal ik het doen? R to the euring.

Maar ik kan deze sensatie niet missen. Alleen het forum kan wel goed zonder mij denk ik.

Omfg deze hele discussie is zo on point. Ook zo classic dat precies de meest harde mensen er tering grappig op reageren, waardoor ik nu gewoon moet lachen maar ook een soort walging voel haha wtf is deze emotie? Hate to love you guys/ love to hate you guys

Ik ben het wel met je eens. Wie is de persoon achter Bananas? So friggin curious. Bananas made me mad multiple times. Monstertruck ook. Maar ik weet iig van efg wie dat is.

Maar moet nu alsnog alleen maar lachen tbh

Ik snap er echt geen hol meer van. Is er nou ruzie of niet?

Ik heb een jurk met een wolf erop (gemaakt van wol) mocht iemand m willen lenen.

14 likes

Heb je het nu serieus over mij?

2 likes

Kunnen we het aub weer over school gaan hebben? Mijn skill op school vroeger was heel zacht zand kneden. Iedereen wilde het dan voelen.

22 likes

Hoe noemde je dat vroeger? Nog zo’n terugkerend ding :stuck_out_tongue:

1: wij noemen dat Fino
2: fino? Wat raar?! Vast iets streekgebonden. Bij ons heet dat Fine
3 nou ik kom uit [noemt andere streek] en wij noemen dat ook gewoon Fino hoor
1: oh echt? Waar komen jullie vandaan 2 en 3?
4: geeeez, gaat het hier weer over zacht zand?!

6 likes

wij noemden dat gewoon zachtzand (als 1 woord, klemtoon op zacht), en dan maakte je een emmer vol zachtzand en ging je om de zandbak lopen als een marktkoopman en dan zong je “Wieee wil er zachtzand”

19 likes

ohja en je had ook kruimelzand, iets minder zacht dan zachtzand

Wie wil er een taartje van hardzand?

2 likes

Op mijn school heette dat zoutje. En dan zongen we hetzelfde als bij @safkina. Alleen dan met zoutje.