Forumergernissen

Nou vergis je niet in de ramp Rana plaza.

1 like

Ja maar fast fashion is wat moeilijker te vermijden dan cocaïne. En er is minder over bekend omdat het zo’n enorme industrie is.

Als je coke gebruikt wéét je gewoon wat het precies doet in de landen waar het gemaakt wordt.

14 likes

Ik denk dat veel mensen dat vergeten of er nauwelijks bij stil staan

@midheavenmoon van mij hoeft dat niet hoor maar wilde wel even aankaarten dat ook door fast fashion veel levens worden geeist en in bredere zin en dat het risico op dat soort rampen helaas blijft! Verder vind ik het helemaal prima dat het topic niet meer bestaat, geen bezwaar tegen.

2 likes

18 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Nieuws, actualiteit en politiek #2

Moderators: we sluiten het dronken en drugstopic en willen niet dat jullie een discussie hierover ergens anders voortzetten
Forummers: Echt stom dat het drugstopic is gesloten

:clown_face:

19 likes

Dit topic is niet bedoeld voor een discussie over legalisering van drugs in het algemeen. Deze berichten zijn dan ook verplaatst naar Nieuws, actualiteit en politiek #2 en hier kan de discussie worden voortgezet.

12 likes

Jammer dat de reactiepijltjes en de smileys nu rechts zitten. Nu druk ik er steeds per ongeluk op met scrollen, want ik ben rechts.

18 likes

Ik drukte juist steeds op liken terwijl ik dat niet wou, dus ben erg blij met de wijziging!

4 likes

Of je verplaatst je vinger een stukje?

8 likes

Dat doe ik al want ik scrol, dus hij sleept van boven naar beneden. Dat moet dan nu met je duim links van het scherm want rechts staat een heel rijtje.

Ja hallo dat hadden de eerdere klagers ook kunnen doen ipv hun probleem mijn probleem maken. :rage:

(Ik zit er niet echt mee hoor, dan maar meer onterechte likes).

6 likes

Haha, volgens mij maakt het niet uit aan welke kant het staat, er gaan sowieso onbedoelde likes uitgedeeld worden. Want toen het links stond deelde ik regelmatig onbedoeld likes uit

1 like

Mensen die ipv even te vragen of iets mss anders kan het als forumergernis neerplempen, en mij daarmee laten opstaan na een dag hard werken aan het forum, da’s dan weer mijn forumergernis royale.

En waar hebben we het over: even wennen aan een kleine verandering en een paar keer denken: oh oeps even nog een keer klikken dit bedoelde ik niet.
Lijkt mij dat we rustig verder kunnen leven.

93 likes

Nu ervaren rechtshandige mensen ook hoe het is als je door welke hand je gebruikt ongemakken ervaart in het leven :stuck_out_tongue: Linkshandigen matter!

18 likes

Als rechtshandige die links scrollt vind ik de update echt fantastisch.

Rechts scrollt niet lekker en nu kan ik scrollen zonder 20 gekke likes uit te delen. :partying_face:

14 likes

Ik like deze post. Was dat de bedoeling? We zullen het nooit weten. :wink:

10 likes

Wauw ik realiseer me nu dat ik als rechtshandige ook met links scroll en nu voel ik me superbehendig bedankt :sunglasses:

5 likes

Same here, ik vind het heel fijn!

3 likes

Ik scrol als linkshandige juist met rechts haha.

7 likes

Mensen die 't forum (met name wjekw-topic) gebruiken om allemaal dingen zonder context neer te pleuren. Alsof wij allemaal maar moeten ruiken dat je een kapster bent met 2 kids, in Eindhoven woont en volgende week een nieuwe tattoo gaat laten zetten ofzo. En ook al is 't ‘algemeen bekend’, ergens echt een arrogante houding om er maar vanuit te gaan dat iedereen alles weet ofzo

50 likes