Fuck kerst

Nee, ik had echt een hele gemene comeback op het puntje van mijn tong liggen maar als ik dat gezegd had was het de rest van de avond echt niet meer gezellig geweest (en dan kreeg ik sowieso de schuld) en moet vandaag ook nog bijna de hele dag met haar. Maar heb wel besloten dat als ze zoiets nog een keer zegt ze echt de wind van voren kan krijgen.

@de_kluizenaar ja misschien eigen onzekerheid. Dat ze jaloers is op de stabiele relatie die mijn vriend en ik hebben en zij zelf niet? Geen idee. Maar echt onnodig en bemoeierig dit.

@Paardenmeisje haha neeee inderdaad mijn laatste kerst met die familie omdat mijn vriend mij volgens haar gaat dumpen omdat ik (voorlopig of nooit) geen kinderen wil. Alsof dat haar zaken zijn.

1 like

Dikke knuffel voor iedereen in dit topic die het nodig heeft! :heart:

8 likes

Visite is er al, ik lig nog steeds op bed maar mijn moeder vond dat gelukkig helemaal prima. Ze zei dat als ik maar met het eten beneden was het goed is (ze is zelf ook niet weg van kerst gelukkig). Ik weet niet waarom ik er ieder jaar weer moeite mee heb maar zal blij zijn als het over is, pfff.

3 likes

Jaaaa dat. Ze zitten al sinds we binnen zijn tegen mijn baby te kleppen en iedereen praat door elkaar heen. Trek al die prikkels zo slecht… en kan niet eens drinken! :sob: laat het eten dit jaar maar eens lekker zijn :crazy_face:

1 like

Ah dat is wel lief van je mam :orange_heart:

1 like

Ik had kerst met mijn moeilijke ouders best goed overleeft. Het was niet leuk, maar verwachtte ik ook niet.
Ik ging tevreden naar de bus om naar huis te reizen, maar toen ging het mis. Bus kwam niet opdagen, dus ik moest terug naar mijn ouders om er te overnachten.

Edit: deel van bericht verwijderd

1 like

Als je in de buurt van Den Haag woont wil ik je wel halen en naar huis brengen!

26 likes

Sterkte met deze situatie, het klinkt niet heel erg gezond allemaal. Misschien kan @keekie iets voor je betekenen, heel lief in ieder geval :heart: Hoop voor jou dat je lekker kan slapen en je snel weer lekker thuis bent

5 likes

Waar zit je? Als je in de buurt bent wil ik je wel ophalen en thuisbrengen, net als @keekie? Grote kans dat we wel iemand vinden die bij jou in de buurt is, als wij dat niet zijn?

11 likes

Ik wil je ook met liefde thuisbrengen als je in mijn regio (Breda) zit.

7 likes

Zie je @stervis, we zijn met veel :heart::heart::heart:

4 likes

I’m sobbing

4 likes

Waar ben je/ waar moet je heen??

1 like

Ooh. Zoveel lieve reacties. Ik woon in België.
Maar echt wel heel lief dat er hier verschillende mensen mij een lift aanbieden. Zo leuk om eens iets lief te horen vandaag.
Ik lig in het logeerbed.

Dus behalve dat de situatie hier niet ok is, lig ik wel comfortabel.

Edit: deel van bericht verwijderd

2 likes

Jammer! Hoop dat je morgen een fijnere dag hebt :kissing_heart:

1 like

Hopelijk kun je een beetje slapen. :heart:

1 like

Gaat wel lukken.
Ik wist allemaal wel dat zo’n dingen hier gebeuren. Ik ben er gewoon nog nooit getuigen van geweest.

1 like

Dat moet heel confronterend en pijnlijk voor je zijn. Vind het heel rot om te lezen in welke situatie je zit. Hopelijk heb je morgen fijne mensen om je heen.

1 like

Jeetje… sterkte! Dan valt mijn kerst geloof nog wel mee. Hopelijk morgen lekker op tijd naar huis!

2 likes

Meiden wat zijn jullie verschrikkelijk lief!

@stervis wat een rotsituatie, misschien kan iemand hier je helpen, en anders veel sterkte en dikke knuffel!

2 likes