Geurkaarstopic

Online lees ik dat lemon pound cake hun beste geur is (love lemon cake) maar natuuurlijk weer nergens verkrijgbaar

1 like

Oh wow die wil ik ook.

2 likes

Ik ben nog wat sites afgeweest maar lijkt niet in Europa te koop.
Notino heeft wel de meeste geuren op voorraad van de sites waar ik heb gekeken en goede prijzen.

1 like

Ik kreeg een mail dat de kaarsen van goose creek in de aanbieding zijn.

Dacht dat is fijn voor @Nysmn maar we hadden het over een ander merk. Dit merk is ook goed.

1 like

Wajoow die klinken ook echt heeeerlijk
Angel food cake, brown butter pistachio, churros, carrot cake, custard cream cake, homemade brownies, orange cream soda :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Is Diptyque echt de hype waard of zijn er chillere geurkaarsen?

Edit:
Graag met tips natuurlijk

2 likes

Ik vond Jo Malon kaarsen ook erg lekker en net zo duur als Diptyque

1 like

Ik heb een kleine Tubereuse kaars gekocht om te proberen. Maar wil de roses ook graag proberen.

1 like

Heb je aanraders voor geuren?

1 like

Peony blush suede! Lekkere rozengeur.

1 like

Bath and Body Works lijkt uit Nederland te gaan vertrekken. Op de website en in de winkel is nu 70% korting op alles, maar de geurkaarsen zijn online al zo goed als uitverkocht :frowning:

3 likes

Ooh er staat gewoon ‘annual sale’?
Wel jammer dat ik het gemist had, kapot goede prijs €8 ipv €23 en ik wilde champagne toast al zoo lang :cold_sweat:

2 likes

Ah jeetje als ze echt vertrekken ga ik ze erg missen!
Heb nu al een tijdje geen geurkaarsen meer besteld omdat mijn voorraad voorlopig voldoende is, maar een aantal weken geleden heb ik nog wat badschuim en handzeep besteld. Die schuimende handzeep is vooral erg lekker.

Hopelijk is het gewoon ruimte maken… Maar de berichten die ik lees stemmen niet hoopvol.

1 like

Ik ben er ook een beetje bang voor. Ik vond ook dat ze dat laatste tijd erg veel ‘wilde’ acties hadden en de producten werden steeds flink duurder. Gaf beetje instabiel beeld.

3 likes

En dat terwijl er nog een winkel in Den Haag zou openen.

2 likes

Ja het is ook nog niet zeker hoor, maar het winkelpersoneel schijnt er wel rekening mee te houden (ik lees mee in een Facebookgroep)

2 likes

Amsterdam gaat verplaatsen

1 like

de website is nu volgens mij alles 70%, wat een gekkenhuis. moest steeds weer van alles uit mn mandje flikkeren omdat het weer uitverkocht was :expressionless:
wel een goede bestelling gedaan uiteindelijk, maar BBW heeft er ook wel een handje van erna toch nog dingen niet te kunnen versturen, dus ik zie het wel.

1 like

Omg ik heb ook nog een bestelling gedaan. Waaronder 1 x champagne toast, hoop eeecht dat die binnenkomt!

1 like

Wat top dat jullie nog konden bestellen. Gisteren waren alle kaarsen op. Blijkbaar vannacht aangevuld?
Ga morgenochtend vroeg dan nog even kijken.

1 like