Wat je even kwijt wil #65

Ik heb net voor de tweede keer kennisgemaakt met mijn eventuele nieuwe au pair familie en het was zo leuk. We hebben taart gegeten, een spelletje gedaan en een boekje voorgelezen. Ik heb daar gewoon een eigen appartement en midden in de stad. Ik ben echt heel blij. Ik vind het alleen super kut dat ik nu tegen mijn huidige familie moet gaan zeggen dat ik wegga, dat vind ik echt super pijnlijk.

109 likes

Hoe was de fietstocht met je nieuwe baby brood

5 likes

Dit klinkt echt top! En voel je niet schuldig, als ik heel eerlijk ben vind ik ook niet dat zij een nieuwe au pair in huis moeten nemen totdat zij een aparte ruimte creëren. Dit ligt echt niet aan jou. Hoop dat je bij je nieuwe familie een hele toffe tijd tegemoet gaat! In welke buurt zit je dan?

25 likes

In Mitte! Dus gewoon lekker centraal

9 likes

Ik ga morgen met mijn opa naar de dokter en gelijk aangeven het thuis alleen niet meer gaat. Ik vind dat best lastig, gelukkig is hij zijn gehoorapparaat kwijt :joy:

21 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Geurkaarstopic

Zo fijn dat dit wel goed voelt! Hopelijk gaat het gesprek goed, maar ik denk wel dat ze het gaan begrijpen hoor! Je moet natuurlijk wel goed op je plek zitten.

3 likes

Die mensen hebben wel weer een nieuwe au pair, maar voor jou is dit (waarschijnlijk) een once in a life time beleving! Echt niet schuldig om voelen hoor en vooral doen wat beter voor jou is.

Succes met het gesprek! En denk maar zo: als ze stom reageren, bevestigt dat alleen maar weer dat je de juiste keuze hebt gemaakt

6 likes

Ik ben een tijd terug op miraculeuze wijze m’n airpods verloren, ware het nou niet dat deze gisteren zijn gevonden en zijn afgeleverd bij de dichtstbijzijnde Apple Store.

De rechtmatige eigenaar (ik dus) moet aan kunnen tonen dat het gaat om mijn airpods.

Zou echter niet weten hoe, heb inmiddels een nieuwe telefoon en de oude doosjes heb ik weggegooid. Slim weer :+1:🫣

2 likes

Staan ze niet nog als oude apparaat in je Apple account?

1 like

Mn wekker ging en ik dacht oh waarom gaat mn wekker af ga ik iets leuks doen?
Maar nee het is maandag :sob:

8 likes

Kunnen ze niet in je telefoon zien met welk serienummer ze gekoppeld zijn geweest?

1 like

Hoe ben jij erachter gekomen dat ze daar zijn?

1 like

Ik heb zo mn eerste taalles! Ben helemaal prepared met een tas met snacks en mn lesboek, hahaha. Echt zin in

34 likes

Is er een maandag erger dan de maandag na je vakantie? Ugh.

10 likes

Heb je geen aankoopbewijs meer? Ze zijn toch ook gekoppeld aan je Apple id?

1 like

Ik heb inmiddels een nieuwe telefoon…

Geen idee waar ik zoiets kan vinden
En nee, geen aankoop bewijs meer, airpods waren 1e generatie

Hoe hebben ze jou gevonden dan? / hoe weet jij dat de gevonden airpods van jou zijn?

De AirPods zijn gevonden even van de plek waar ik ben gevallen wat weken terug, zo ben ik ze ook kwijt geraakt.

Ze zijn gevonden door mensen en deze hebben ze naar de Apple Store gebracht en er is een Facebook groep (gevonden voorwerpen in de regio) aangemaakt waarin het werd gedeeld.

Collega van me kwam dit bericht tegen en zodoende ben ik op de hoogte van de situatie.

4 likes

Staan ze niet meer in ‘zoek mijn’? Een nieuwe telefoon heeft toch nog hetzelfde account?

2 likes