Het Amsterdamtopic

Ik heb het appartement vanochtend bezichtigd en net gehoord dat ik hem krijg! Echt helemaal in m’n nopjes. Voldoet ook echt aan al m’n wensen: extra kamer (ga er 25m2 op vooruit), goede afstand naar mijn werklocaties, een balkon/loggia, en op loopafstand veel groen wat in dit geval de omgeving rond de Amstel is wat echt vet leuk is om te zwemmen, hardlopen en racefietsen. Huurprijs is echt laag voor Amsterdamse begrippen en het appartement heeft zelfs een zonnepaneel dus ook nog lekker besparend op energie, echt topp :star_struck:

30 likes

Gefeliciteerd! Het is volgens mij echt een prima buurt geworden, en je fiets zo het centrum in.

1 like

Wat goed!! Gefeliciteerd! Klinkt top. :slight_smile:

2 likes

Thanks! Ja klopt inderdaad, was even bang dat het hier ook niet zo levendig zou zijn (net zoals de appartementen bij het AMC), maar dat viel me reuze mee en je bent inderdaad zo in de leuke buurten.
@Krabpaal echt heel blij met het appartement, maar vooral ook dat ik nu niet meer dagelijks als een bezetene hoef te reageren op al die advertenties, was er echt klaar mee :thumbsup:

1 like

Gefeliciteerd! Hoe heb je je huis uiteindelijk gevonden?

Via een verhuurmakelaar (ikwilhuren). Het bleek een appartement te zijn voor mensen met een sleutelberoep, maar alle vorige bezichtigers hadden dat niet gezien (ik ook niet overigens) en kwamen dus uiteindelijk niet in aanmerking. Ik had alvast documenten geupload wat eigenlijk pas hoeft nadat je een bezichtiging hebt gehad, maar daardoor zagen ze nu dus dat ik voldeed en werd ik uitgenodigd :sunglasses: Vooral veel geluk dus

5 likes

Hi! Ik val hier even binnen met een vraag, ik ben op zoek naar een kunstenaar/studio waarvan ik de naam niet meer weet. Ik had haar insta opgeslagen maar ben dat op de een of andere manier kwijt geraakt
 Ik dacht ik vraag het hier even, aangezien ze in Amsterdam zit, misschien dat iemand de naam weet of het herkent van er weleens langs komen ofzo.

Studio is van een jong meisje, runt ze in haar eentje en ze maakt alle kunst die daar te zien en te koop is dus zelf. Ze zit in een oud pand mooi pand, beetje gewoon als een knus pand waar ook een klein boetiekje in zou kunnen zitten bijvoorbeeld, dus geen nieuw hip gebouw ofzo. Ze is midden twintig ongeveer. Ze maakt abstracte kunst, veel met donker/fel blauw op doek en werkt het hoogglans af. Haar naam leek me iets van een mix tussen Nederlands/Spaans/Italiaans wellicht.

Iemand enig idee? :smiling_face_with_tear:

2 likes

Monique Rodriguez?

Nee helaas :frowning:

1 like

Meiden, mag ik een oproepje plaatsen??
Ik begin binnenkort met een nieuwe baan en ben daarom hard op zoek naar een vervanger voor in de winkel waar ik werk. Dus weten jullie misschien iemand die het leuk lijkt om te werken als shopmanager in een niet heel grote winkel in de Kalverstraat? Let me know! :slight_smile:

De tijd begint een beetje te dringen en ik zou het erg fijn vinden om de winkel in goede handen achter te laten, dus probeer het ook maar even zo!

2 likes

Heeft iemand een tip voor een nagelsalon (gellak) in centrum of De Pijp waar je zonder afspraak binnen kunt lopen en niet zo achterlijk duur is als bijv Lakwerk?

1 like

Lara Annina ofzo? Die zie ik wel eens op insta voorbijkomen

1 like

Ik ben de naam even kwijt maar ik ging altijd naar een salonnetje aan de eerste oosterparkstraat, op de hoek bij wibaut. Vaak kon je daar zo terecht en was altijd heel tevreden.

2 likes

Kan zo snel niemand bedenken helaas, maar leuk dat je een nieuwe baan hebt! Wat ga je doen?

Iemand ervaring met een fijne klusjesman die een laminaatvloer en plinten kan leggen in Amsterdam? Ik heb vandaag de sleutels gekregen, maar kan echt niet wachten met verhuizen totdat een woonwinkel over gemiddeld minstens twee maanden mn vloer heeft gelegd😬

Als je geen concrete tip krijgt, zou je op werkspot kunnen kijken!

Dank je wel, ik ben ook erg blij! Ik word administratief medewerker bij een ggz-instelling.

5 likes

Ja ben ik ook n paar keer geweest, prima zaakje!

Advance nails heet 't geloof ik.

Op de van Woustraat heb je een soortgelijke zaak maar daar ben ik nooit geweest, alleen langsgelopen. Volgens Google kan dat Oh my nails zijn, of Century nails.

2 likes

Ah dit is top bedankt! Zie nu dat Ikea ook vrij snel kan komen leggen, dus daar ga ik morgen ook nog even kijken naar de vloeren

Mijn huisgenoot afgelopen jaar, was super tevreden en is in één keer geslaagd!

1 like

Zijn er nog meiden in de stad vandaag?

1 like