Het Amsterdamtopic

Eens!! Precies mijn fietroute, mega irritant.

Heeft iemand tips voor ergens gaatjes/oorbellen laten zetten? Het is ongeveer 25 jaar geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan :joy:

Dit kan gewoon bij elke piercingshop!

Claires

1 like

Doen ze het daar goed?? Ik heb scheve gaatjes van zo’n nietmachine apparaat en dacht dat Claires precies zo’n plek was waar ze dat doen

1 like

Nee zeker niet, je kan echt het beste naar een piercingshop gaan. In het Piercingtopic staan ook veel tips voor goede shops.

Ooo Ja ik ga daar even kijken! Heb geen zin in nog meer lelijke gaatjes

1 like

Ik vond dare2wear een fijne shop!

5 likes

Haha nee sorry was sarcastisch

1 like

Oh hahahah dat vreesde ik al :sob:

@grace Deze vind ik ook het fijnst. Vooral omdat het zo klein is, dus er zijn nooit nog 10 andere mensen in de shop aan het wachten.

1 like

Ik ben daar zaterdag geweest maar ik vond het wel echt allemaal heel traag gaan en daar ergerde me ik een beetje aan? En er kwamen de hele tijd mensen binnen voor walk-ins waar eigenlijk geen plek voor was maar dan gingen ze eindeloos in discussie over hoe laat die mensen dan terug konden komen dus daardoor duurde het fucking lang. En ik realiseerde me achteraf dat ze me helemaal niet naar medicatiegebruik hebben gevraagd en ik dacht dat dat wel moest? Maar goed ze hebben me wel goed gepierced (ook tweede gaatjes) en zijn heel secuur qua placering dus dat is wel fijn!

1 like

Oh wat gek, de laatste keer dat ik daar was hadden ze de deur op slot gedaan toen ze met mij bezig waren. Vandaar mijn opmerking over dat er niet veel mensen binnen zouden zijn. 🫥 Als er wel steeds mensen binnen kunnen lopen dan is dat wel irritant.

Ohh ja ik zie nu dat ze in het weekend ook walk ins doen, dat was eerst volgens mij niet (ik ben wel eens binnen gelopen om voor een sieraad te kijken maar dat kon toen ook niet, had ik een afspraak moeten maken).

En ik moest volgens mij een formulier invullen voordat ik kwam over gezondheid/medicatiegebruik - maar daar was niets geks mee dus weet ook niet of ze goed hebben gekeken daarnaar :joy:

Ja ik realiseerde me achteraf pas dat ik helemaal geen formulier gehad heb ofzo?
Had gelukkig qua medicatie al met m’n arts overlegd en vertrouw haar inschatting toch meer dan van een piercer dus in mijn geval maakt het niet echt uit.

Maar kan me voorstellen dat het qua rust een stuk beter is doordeweeks ipv zaterdagmiddag @50193905, dat was ook al mijn voornemen voor het inplannen van m’n checkup haha

1 like

Weet hier misschien iemand of er bij Eye een pauze is in de films?

Nee, er zitten geen pauzes in de film (tenzij expliciet vermeld)

2 likes

Kom er echt net vandaan, geen pauze.

@MadameMignon ik moest aan je denken toen ik net voor centraal langs moest. Wat een HEL

1 like

Oh vreeeeeselijk he :weary::weary::weary:

Heeft iemand een aanrader voor baklava waar het siroop niet langs je arm druipt als je het eet? Ik heb een paar uit Javastraat geprobeerd maar die komen niet in de buurt van Alsham in Osdorp, volgens Google maps is die gesloten. :sob:

2 likes