Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Heb even door de video van Josh heengescrolld. Vind het best mooi, maar het ziet er meer uit als een showroom dan als een plek waar mensen daadwerkelijk wonen. Ben het wel eens met de opmerkingen hier dat het heel onpersoonlijk overkomt. Je kan ook een strak en neutraal huis hebben, maar het alsnog persoonlijk maken.

4 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Moord- en vermissingstopic

Ik snap niet waarom hier nog geen dagenlange discussie over Bonnie’s bruidsjurken is ontstaan :joy:
Ze ziet er in elke jurk fantastisch uit en ben toch wel benieuwd naar de uiteindelijke jurk.
Meestal is er altijd wel iemand die dan zegt “Nou, wat een lelijke kutsmaak heeft ze en het lijkt wel een kleuter die gaat trouwen” maar zelfs deze drama krijgen we niet :joy: :joy: :joy:

24 likes

Niemand is meer geïnteresseerd in Boring Bonnie.

39 likes

Spreek voor jezelf Zuurdie.

11 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Moord- en vermissingstopic

Stop trying to make Bonnie’s trouwvideo’s happen.

10 likes

We gaan weer ontopic. Je vindt de laatste berichten m.b.t. Donny M. hier als je verder wilt discussiëren: Moord- en vermissingstopic - #4447 door Whisky

11 likes

Ik probeer alleen een andere discussie op te starten in plaats van iets wat hier niet besproken moet worden OF Josh V die in 3 topics tegelijk is.

5 likes

Ik vond due jurk die heel lang dr favo was echt prachtig.

5 likes

Aka ze heeft een standaard maat 36/38 lichaam.

Style or just skinny zoals elke keer als mensen lyrisch zijn over een saaie outfit en het eigenlijk gewoon iemand met een ‘goed’ lijf is.

50 likes

OMFG jij vult nu echt zo vrij in wat jij denkt wat ik met die uitspraak bedoel. Waarom???
Jij gaat er nu namelijk vanuit dat ik dit niet had gezegd als Bonnie een heel ander figuur had, of dat het uberhaupt om haar figuur gaat.
Ik vind haar er gewoon goed uitzien in die jurken!

22 likes

Nee het is wat zij zich afvraagd. Niet wat jij zegtm

6 likes

Goeie comeback!

8 likes

Ja en soms kun je niet poepen.

5 likes

Vind ik ook. Heb haar in verschillende jurken gezien en ze kan ook veel stijlen hebben. Heeft niks met dik, dun, groot of klein te maken. Die meid ziet er in verschillende stijlen gewoon goed uit!

5 likes

Die ene jurk (ja lekker duidelijk maar als je de video hebt gezien weet je welke het is) waarin ze meteen minder stijf was en meer het gevoel had van yess met deze kan ik naar het feest: die vond ik te gek!

Edit: deze dus! (inclu timestamp)

16 likes

Haha die Wouter. 'To everything comes an end’:rofl:

17 likes

Ahhh, Nick reageert altijd zo leuk!

Ik heb toch even gekeken na al die reacties hier en het zijn inderdaad allemaal super mooie jurken! Ben heel benieuwd naar de uiteindelijke jurk!

8 likes

Wel echt jaloers dat ze een samenwerking heeft. Wil ik ook voor mn trouwjurk!

9 likes