Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ik vind dit echt een mooi beoordelingscriterium voor elektrische apparaten.

18 likes

Hou op hoor want dalijk flikker ik ook nog zo’n ladyshave in m’n mand.

33 likes

Ik weet niet wat ik verkeerd doe met mijn Estrid scheermes maar heb hem nu 2 keer gebruikt en ik heb het idee dat ik veel sneller weer stoppels krijg? En dat plaklaagje erom wordt super slijmerig (? :sweat_smile:) waardoor het ook minder goed werkt.

4 likes

Wow deze heeft mijn moeder ook!

4 likes

De mensen die dit zeggen hebben over het algemeen niet dezelfde hoeveelheid (zwarte) haargroei als ik :smiling_face_with_tear:

10 likes

Scheermesjes graag verder bespreken in het Ontharingstopic.

21 likes

Ik zit er praktisch iedere dag in, nog steeds zooo blij mee😆

6 likes

Ik gebruik ‘m ook nog!! :bathtub: topding af en toe echt lekker

3 likes

Ik moet even een random YT ergernis kwijt:

Shorts. Mag dit aub heel snel verdwijnen? Meest irritante ooit.

Zoveel YT’ers die ik volg gebruiken het om één “reel” op zowel insta, tiktok én youtube te delen. Gewoon alleen maar dezelfde content. En vaak heb ik het ook al gezien omdat het een outtake is van hun gewone video.

Het vervuilt mijn YT feed gewoon enorm en ik kijk er niet naar. Ik verberg ze nu steeds van mijn feed maar ik wou dat er een optie was om ze helemaal niet meer in mijn abonnementen overzicht te zien.

46 likes

Random feel good video van de dag :joy:

Ik zou willen dat ik in het dagelijks leven 10% van zijn toewijding had :sob: Wat een edit haha

16 likes

@oliverqueen dit! Vind het ook ZO irritant dat ze tussen de gewone video’s staan in mijn abonnementenoverzicht. Soms ben ik alleen maar voorbij shorts aan het scrollen voor er een gewone video komt. Maak dan 2 tapjes videos/shorts.

8 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Ontharingstopic

Een van de hoogtepunten van Claire in New York was het stoep zitten. Bij die grote herenhuizen.
Lunchen op de trappen.

As dat echt een ding is in New York hè, vraag ik mij af. Woont daar dan niemand? Hoe irritant is het als een groep mensen voor je voordeur zitten te lunchen??

14 likes

Die zijn er denk ik aan gewend ofzo? Zou er zelf niet zo op zitten wachten. Of gewoon een grote blaffende hond in huis nemen dat ze niet eens op je trap durven gaan zitten. :grin:

7 likes

Of zo’n spotlight met bewegingssensor op hun giegel

8 likes

Ja wauw als ik 14 miljoen neertel voor een huis dan zou ik echt stroom op die trappen zetten, rot op van mijn trap.

46 likes

Die prijzen ook hè. :exploding_head:

5 likes

Nieuwe Glam&Gore! :partying_face:

4 likes

Het houdt echt niet op met al de bruiloft content van Bonnie my god! Naast die “Wedding wednesday” post ze dagelijks ook gewoon foto’s, reels en tiktoks. Die heeft een voorraad aan content gemaakt die dag voor 10 jaar😂

4 likes

Ohhh leuk! Ik keek haar video’s echt heel graag.

Ik hoop ook altijd dat Petrilude een comeback maakt.

Oeh of Sokolum79!

4 likes