Maar wél belangrijk, slaap!
Tien beeldt zoveel in. Ik heb het al eerder gezegd; ALLES moet speciaal zijn bij haar, anders is ze blijkbaar niet genoeg voor zichzelf.
Jij altijd met je bans
Oh Lewis van nicefamily heeft RSV hopelijk is het snel beter. Celine heeft het ook wel erg zwaar (en ergens vind ik het wel goed dat ze dit deelt, als in herkenbaar)
Kijkt iemand de vlogs van Lizzy van der Ligt? Ik vind ze opzich wel leuk omdat het zo’n ander leven is met veel gereis maar bij die nieuwste Aruba vlog stoorde ik me zo ontzettend. Ze zijn 4 weken in Mexico geweest met hun net 1-jarige dochter Jagger, om vervolgens een paar dagen thuis te zijn en gelijk weer naar Aruba te vliegen met Jagger. Vervolgens zie je allemaal shots dat het meisje overal mee naartoe wordt gesleept, ook diners en borrels in de avond. Dan gaat een dag niet zoals gepland en dan zitten Yuki en Lizzy flink te zeiken op Jagger dat ze ‘haar kop moet houden’ en ‘gewoon even stil moet zijn’ want zíj willen weer uit eten. Wat denk je dan? Nogal logisch dat dat meisje een keer gaat tegensputteren toch? Het is een kind en jullie slepen haar overal mee naartoe. Sorry, stoorde me echt even aan dit gedrag en dan vooral het afgeven op je kind als ze even niet in jouw maat meeloopt. Einde rant
Zo ik ben even de vlog gaan kijken maar ik vind het ook wel bizar hoe je je kind een heks noemt en dat ze moet stoppen met zeiken.
Volgens mij gebruikt Lizzy ook zelfbruiner op de gezicht want ze heeft helemaal zo’n donkere zelfbruiner snor, mede daarom kan ik de vlog niet meer kijken haha
Ja dat van die Heks was ook zo achterlijk, hoe krijg je het je strot uit én het vervolgens ook nog doodleuk delen. Wel beetje afgeknapt door deze vlog en de uitspraken.
omg ik ergerde me al dood op insta maar heb nu even die vlog gekeken en het is echt om te janken medelijden met dat meisje zeg.
Echt heel zielig. Vind het ook echt super egoistisch als je je kind voor de zoveelste keer mee sleept ondanks dat ze duidelijk niet lekker is. En dan zo gemeen praten ipv het kind gewoon even wat rust gunnen.
Mee eens, je ziet het zo aan het kind met dr snotneus en waterige oogjes. Maar ze moet dan ‘’ ff dr kop of dr donder houden en gaan slapen’’.
WAL-GE-LIJK. sorry maar ik trek dit slecht haha, wat fucking zielig.
Ik heb het niet gezien, maar ik wens ze veel succes als het kindje nog wat ouder is. Ik dacht ook helemaal ‘oh ik neem mijn kind gewoon overal mee naartoe hoor!’ Nou,tot 1 jaar ging dat nog redelijk, sliep ie overal, maar nu ie anderhalf is blijft ie max een kwartier zitten in een stoel in een restaurant. Ben bang dat zij hun eigen plannen toch een beetje moeten aanpassen haha
Nou het kind lijkt wel een soort last voor ze. Ze willen graag naar dat strandje met flamingo’s maar dat kan niet want het kind mag niet mee. Het lijkt alsof ze het meisje nog liever ergens even dumpen om insta foto’s/volgs te maken van dat strandje op de manier hoe zij erover praat. Krijg er echt de kriebels van. Begin dan niet aan kinderen.
Yuki deed toch ook mee aan Expeditie Robinson toen die baby net geboren was. Weet niet hoe oud de baby toen was maar hij zei steeds ‘net’ dus erg oud zal de baby niet zijn geweest. Dat vond ik toen ook al zo raar, doe lekker het jaar erna mee
hij heeft ook een post op insta ‘jagger voelde zich niet lekker, en dan voel ik me schuldig dat we haar meeslepen. Maar ja dit soort tijd momenten realiseer je je dat het het waard is.’ Wat is het waard om een ziek kind mee te zeulen?? Een zonsondergang die je elke dag kan bekijken?
Je kunt zo’n video ook rapporteren. Heb kort het stukje gezien waarin dat zo gezegd word. Ontzettend sneu. Dit blijft anders voor eeuwig op internet …
Ach wat sneu. Ze doen alsof dat kind chagrijnig is om ze te pesten terwijl het een duidelijk signaal is dat ze gewoon behoefte heeft aan rust.
Het kind lijkt meer een accessoire dat je mee kunt slepen dan een mens met eigen behoeften. En heel veel behoeften op die leeftijd, vooral rust en regelmaat.
Disclaimer: niet alle kinderen zijn zo natuurlijk.
Viel me een paar weken geleden al op op insta. Toen had ze een post met ‘Jagger loves Mexico’ en op bijna alle foto’s vond ik het kindje sip/ziek/vermoeid eruit zien. Is nu inmiddels >10 post geleden
En toen kreeg (uiteraard) een andere vrouw in het programma de kritiek want zij liet als moeder haar jonge kind achter. Maar die was toen lang niet zo jong als het kind van Yuki. Zo typisch. Weet trouwens even niet meer over wie dat ging, goed verhaal – sorry.
Ja zij ja! Vond dat toen zo typisch. Terwijl haar kindje toen net 1 was of zo? Kijk, had ik zelf ook niet gedaan (maar dat ligt aan mij, ik vind 1 nachtje weg nog steeds moeilijk en mn kind is 1,5), maar ik vind dat ze dat echt helemaal zelf moet weten. En dan over zo’n Yuki wordt niks gezegd. Had een vrouw moeten doen.