Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik begrijp dit ook niet! Scroll ook enthousiast door wanneer het over haar gaat.

2 likes

Ik lees liever dingen over Sanne dan over Wil&Tien :stuck_out_tongue:

12 likes

Ja eens, en ik vind hetzelfde gelden voor Rachel(tjuh)

3 likes

Echt? Maar alles wat ik lees hier over haar persoon is negatief. Dat vind ik van Wil & Tien niet.

Ja maar de rest van wat Dolfijnhond zegt vind ik wel van toepassing. Ik heb hier nog nooit gezien dat er een blogpost van haar werd aangehaald met opbouwende kritiek laat staan positieve reacties.

1 like

Ik vind ze in het Mommybloggers topic thuis horen, en daarnaast vind ik ze vreselijk saai. Aan Sanne kan ik me zo nu en dan lekker ergeren :stuck_out_tongue: Maar snap ook dat ze hier niet helemaal thuis hoort.

Maar het boeit me verder ook vrij weinig, lees er wel overheen dan

5 likes

Nee ik vind haar tweets soms vermakelijk, dan ben ik zo verbaasd dat iemand zulke dingen postā€¦ en dan erger ik me ff en dan ga ik weer door met me leve :thumbsup:

1 like

Ik vind dat wel meevallen eigenlijk? Ik vind het ook mensenlijk om je te ergeren aan iemand. Ik ben overigens niet degene die haar verhaaltjes hier komt posten, ik vergeet altijd dat ze bestaat tot ik weer zoiets lees.
Maar goed; kun je denk ik beter uit dit topic gaan als je daar niet zo goed tegen kan :stuck_out_tongue:

1 like

oh my, cringe van top tot teen gewoon

Mascha wordt ook vaak helemaal de grond ingetrapt en daar kan ik zo slecht tegen, maar ben al een lange tijd gestopt met daar iets over te zeggen (merkten jullie het? :P). vooral op egf kon ik daar echt vaak op ingaan

4 likes

ja mijn beeld over haar is ook echt wel anders nu ik haar in dit gesprek zo heb gehoord. interessant ook om te horen hoe het er echt aan toegaat in dat wereldje :stuck_out_tongue:

1 like

Sanne vindt zichzelf nog een influencer en kan daarom prima hier besproken worden vind ik. Maar ja, opletten wat je zegt kan nooit kwaad. Ik zeg hier nooit dingen die ik niet in iemands gezicht zou zeggen, als anderen het dan nog te ver vinden gaan sorry dan daarvoor.

@Enthusiasm ja eens!

1 like

Ik ben het helemaal met je eens wat betreft de kritiek op Sanneke, maar denk dat je punt nu wel duidelijk is.
Andermans reacties hier blijven afschieten maakt je punt in de discussie ook niet sterker.

1 like

Zelf zou me dat dus niet echt wat kunnen schelen maar dat getuigt wel een beetje van weinig inlevingsvermogen. Ik zal stoppen met zeiken op Sanneke. Het is toch iedere keer het zelfde liedje.

1 like

Als ze niet meer over je praten ben je niet meer relevantā€¦

1 like

Opeens was ze daar. De banaan die er altijd al was :banana::banana:

31 likes

Eerst spreidde ze haar vleugels en vloog ze, toen spreidde ze haar benen en gaf ze leven. Wat een bijzonder mens.

81 likes

:joy: benen spreiden is sowieso leven

18 likes

Plus, maar dat heb ik al eens eerder genoemd, is het totaal niet nieuwswaardig dat ze ergens over zeurt. Dat is kennelijk haar hele way of life. Dus ik snap hier ook nooit zo goed dat dat weer heel serieus inhoudelijk besproken wordt.

1 like

Maar over die andere dingen lijkt de frustratie wat minder te zijn ofzo? Bij Sanne merk je dat die veel frustratie oproept bij mensen, bovendien vind ik het verschillen dat de voorbeelden die jij noemt vooral over gedrag gaan. Sanne wordt voornamelijk op haar persoon aangesproken. misschien ook doordat zij naast negatief twitteren weinig meer doet met YouTube/bloggen dat het me meer stoort.