Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Wel echt fucking chill als je uit zulke dingen al inspiratie haalt. Ik moet bijvoorbeeld uren zoeken naar een serie of docu om te kijken omdat niets me meer aanspreekt omdat “alles hetzelfde is” en ik gewoon een keer iets verrassends/nieuws wil zien (wat natuurlijk nergens op slaat). En Bonnie kijkt gewoon even in haar koelkast en denkt YES ik zit vol inspiratie laat die lunch maar komen. Nu vind ik dat wel het andere uiterste, maar zou soms toch ook wel willen dat ik een beetje blijer werd van zulke kleine dingen haha.

7 likes

Die bars (L) Iedereen gaat er altijd heen voor de pancakes, maar die bars zijn echt nog 1000x lekkerder. Zou er het liefst elke dag één eten.

Ik kijk er echt naar uit dat iedereen nu z’n koelkastindeling gaat delen. Geen grap.

10 likes

Ik wil dat ook graag kijken, maar raak altijd super geïrriteerd van die Amerikaanse vrouwen die dan zo’n ramvol gepakte koelkast hebben van 7 verdiepingen

4 likes

Ik ben ook altijd geïnteresseerd in frigo indelingen (is dat een teken van volwassenheid)?
Wij doen meestal voor een hele week boodschappen en dan haal ik alles er eerst uit zodat ik het geheel georganiseerd terug kan plaatsen maar na 2 dagen is het toch terug chaos. Ahja ik kan dan toch de volle dag genieten van een mooie georganiseerde frigo, het is ook iets :smiley:

1 like

Heb jij even geluk: Show hier je voorraadkast en/of koelkast

5 likes

Ok doei :heart_eyes:

12 likes

Haha ‘allllmond’ dat is toch deze? Terwijl ze naar de pecannoten wijst.
Vervolgens ziet ze op het lijstje pecannoten zijn: oh, het kan ook deze met peca-noten zijn.

5 likes

Ik word helemaal gestressd van hoe lang Bonnie die koelkast openhoudt :see_no_evil:

22 likes

En waar hoort de half opgegeten kaassoufle in folie dan? Op de " Bitch gooi gewoon weg please " plank?

35 likes

Heb net de bars bij Arzu besteld naar aanleiding van de vlog van Bonnie :joy:. Benieuwd wanneer ze bezorgd worden.

2 likes

Bonnie als je dit leest dat is geen baklava…

Het is een bar geïnspireerd op baklava. Dat leest ze vanaf het kaartje wat erbij zit. Dus het klopt gewoon :slight_smile:

2 likes

Ohja was even vergeten hoe Nederland lekker voedsel verpest.

11 likes

image
Roti

32 likes

Hee niet zo over Arzu :rage:

Is gewoon een bar met Baklava smaak, ze maken alles zelf. Echt super lekker. Beter dan die graze snack sponbox waar Bonnie je nu steeds mee dood gooit op Instagram.

4 likes

Deze zin doet gewoon pijn in mn hart.

6 likes

Ah daar moet nog een volkoren wrap bij zie ik

16 likes

Ja wie doet dit? Ik snap echt deze business case niet, ze had er al eerder spon mee (maar nooit in haar vlogs) maar geloof nooit dat ze dat ooit zou bestellen als het geen spon was. Of dat iemand dat zou doen. Een abonnement op snacks?! En dan ook echt nootjes en studentenhaver? En dan noemen ze hun klanten ook nog grazers iel

8 likes

De eigenaresse van Arzu is Turks. Ze gebruikt overigens echte baklava óp een bar, het is niet alsof ze een baklava recept aanpast en daar een eigen variatie op maakt. Ze maakt gewoon een bar (wat haar specialiteit is) met baklava.

Is weer lekker klagen om het klagen hier

Edit: en al doet ze het wel, een eigen variatie maken van baklava, wat is daar mis mee haha. Ze heeft verstand van bakken dus laat zo iemand lekker dingen uitproberen

45 likes