Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Stop trying to make sip happen 2020

13 likes

Vind Sofie ook echt een leuke meid maar ik trek haar accent zo slecht :sob: ben wel jelly op haar leven want ze heeft geitjes <3

1 like

Geen kofschip meer tegenwoordig is XTC-Koffieshop hip.

10 likes

Ik wilde eerst niet weer terug reageren op een onderwerp wat allang niet meer aan bod was maar toen ging het ineens weer over spellingregels en opleidingen dus ja…

Persoonlijk vind ik het niet raar als YT’ers een docu willen uitbrengen en daar geld voor vragen. Maar het zal vast de manier waarop geweest zijn? Ik heb nog nooit een video van hun gezien dus ik weet niet hoe het gegaan is. Maar je wilt als kijker niet ineens verrast worden met iets wat ineens betaalde content is. Leef daar dan naar toe denk ik. Kondig het al ruim van tevoren aan dat er een docu komt waar mensen een klein bedrag voor kunnen betalen als ze hem eerder willen zien. Een paar maanden later komt het dan alsnog gratis beschikbaar. Genoeg mensen die dan niet willen wachten en beslissen om geld te geven. Maar het komt dan niet rauw op je dak vallen.

Nee XTC-Koffieshop is helemaal hip groetjes een docent

6 likes

Dit lijkt me een goed topic om het over taal en spelling te hebben?

2 likes

:joy::face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Oh nooit gehoord nog, maar kan me zo’n gesprek goed voorstellen! Leuk zulke eufemismen…

1 like

Oh wat erg haha. Ik snap nu pas dat hij refereert naar zijn lengte. Ik dacht even huh hebben zij een seksuele relatie (ivm facesitting :joy:)

69 likes

Ik had het niet over je grammatica-ezelsbruggetje maar over de brag haha

7 likes

Same. Ik zou het echt wel willen kijken omdat ze volgens mij best veel leuke dingen doet. Maar dat accent kan ik echt niet aan :no_mouth:

1 like

Lof boos en vind het goed dat Tim overal achter aan gaat. Maar in de laatste video koopt een meisje een laptop via een site dat goedkoper.nl heet. Opzich al een red flag maar het hele internet staat blijkbaar vol met slechte reviews. Hoe kan je er dan alsnog intrappen.

13 likes

Dat er mensen zijn die rode vlaggen niet opmerken en in “te mooi om waar te zijn” aanbiedingen trappen staat hier toch los van. Die mensen zul je altijd hebben. Bedrijven die adverteren met producten die ze niet kunnen leveren, die moeten aangepakt worden.

9 likes

Ik vind ook zeker dat die bedrijven aangepakt moeten worden. Maar het verbaast me gewoon dat je daar ( en zeker als een jong iemand die blijkbaar het programma boos wel kent en weet dat niet alles op het internet te vertrouwen is) daar alsnog intrapt.

2 likes

Eens, maar aan de andere kant: domme mensen en kinderen verdienen misschien juist extra de hulp van Tim.

9 likes

Ja dat vind ik ook opmerkelijk.

Oké deze snap ik ff niet. Het gaat er toch om dat het stam+t is dus je hoeft sowieso niet te onthouden dat wort niet kan, want de stam is word dus het kan alleen wordt worden (wow wat een zin dit :exploding_head:)

4 likes

Misschien kan je in je voetnoten vermelden hoe geweldig je jezelf en je taalkennis vind, wellicht nemen ze je dan serieus.

3 likes

Ja ik zag het ook. Volgens mij ging het al maanden geleden hier over de vraag of ze nog bij elkaar waren? Enfin, ik kan er geen traan om laten, vond het een hele enge gast. Ik hoop dat ze snel weer haar leven op de rit krijgt.

Wat vind jij van de nieuwe sjaal van Mascha?

22 likes