Het Beautytopic #3

Wow het online weergeven van ingrediënten in cosmetica is in de EU verplicht, sterk dat zelfs Ici Paris zelf niks lijkt te weten (gezien zij Be Creative produceren), noch de moeite doet om 't te achterhalen (uiteindelijk is een foto van de lijst maar een belletje naar het magazijn of een winkel ver).

5 likes

Wat vinden jullie fijne, betaalbare en goede dag/nacht crème? Ik gebruik al jaren een crème van Rituals, maar wil toch een keertje overstappen naar een ander merk. Alle tips zijn welkom :blush:

Hier moet je zijn

1 like

Ik heb al gezocht op het forum maar er worden verschillende dingen getipt. Ik heb een cadeaubon van Douglas en wil graag een zelfbruiner voor mijn lijf en iets om mijn gezicht meer kleur te geven.

Iemand de ultieme tips bij de Douglas?

Collistar Magic Drops, die zijn er voor het gezicht en voor het lichaam. Zelf geen ervaring mee, maar dat is nu een beetje een forumtrend haha

Er is ook een Zelfbruiner topic!

Ik vind de magic drops (lichaam) vlekkeriger epibreren dan een foam, ik heb de magic drops en een foam van Bondi Sands en die laatste gebruik ik veel vaker.

1 like

Top! Dat wist ik niet. Ga meteen even dat topic doorspitten!

Ik heb door jouw bericht zowel de NYX. bare with me als de Maybelline Matte + Poreless in mijn mandje. Maar zit toch nog met de kleurselectie, die van NYX ben ik er wel uit dat ik de Vanilla Nude moet nemen. Maar bij die van Maybelline, lastiger! Ik ben licht maar niet porcelain licht, met neutrale/gele ondertoon. Heb jij toevallig een tip voor de kleur?

2 likes

Ik heb 'm nu een paar keer gebruikt en vind het een fijn product! Fijne consistentie, plakt niet en ruikt lekker fris.

5 likes

Nr 115 - Ivory? Ik ben zelf ook (heel) licht met neutrale/gele ondertoon en heb deze nog gehad in 115. Is wel al effe geleden want voor mij is deze te droot.
Ik vind Maybelline wel altijd vrij rozig van ondertoon :thinking:

Aah thanks! Heb je ook het idee dat je huid er de volgende ochtend beter uit ziet wanneer je het gebruikt? Dat had ik met night repair serum wel echt.

Ja! Dat idee heb ik wel. Al heb ik geen hele moeilijke huid.

1 like

Hey, sorry, ik zie dit nu pas! Ik ben zelf heel erg wit (MAC NC12) en gebruik 110, die heeft een erg gele ondertoon. Misschien heb je iets aan deze swatches, of kun je op de website findation een match vinden? Ik vind deze swatches wel realistisch:

2 likes

Heeft iemand de ELF camo cc cream geprobeerd? Ik stond op het punt om te bestellen na allemaal lyrische reviews maar nu lees ik ook wel veel over dat het super uitdrogend is en je het wel duidelijk ziet zitten.

Het zou een dupe moeten zijn voor de IT cosmetics cc cream. Heeft iemand anders tips voor een mooie natuurlijk ogende cc cream of foundation met wel wat dekking?

1 like

Nee maar ik ben er ook heel benieuwd naar! Waar wilde jij m bestellen?

Op hun eigen website!

Met twijfel of ik het hier zou plaatsen of in het Plastisch Chirurgie topic:

Deze ervaring heb ik dus helaas ook gehad en ben derhalve gestopt met botox. Ik wilde het louter preventief en had dus babybotox willen krijgen, maar dat kon niet in de kliniek waar ik was. Met als gevolg vormverlies naast 1 oog.
Toen ik 8 maanden later de arts daarnaar vroeg / erop attendeerde zei ze dat het normaal was om vormverlies te krijgen als je ouder werd. Ik kreeg het na 2 jaar, ofwel na 4 a 5 behandelingen ter preventie van kraaienpootjes.

Heb toen (na haar opmerking) besloten om op dat moment géén behandeling meer te nemen en nu, na 1 jaar geen botox, is dat vormverlies dus 100% hersteld. Was dus gelul, in mijn geval.

Ik wilde dit toch delen want niet iedereen weet dit. Spieratrofie is heel logisch en ‘wat je niet gebruikt gaat uit’ geldt hier dus ook.

Nu zoek ik een gerenommeerde kliniek waar je wel babybotox kunt laten doen, maar heb er nog geen 1 gevonden. Zit eraan te denken om naar die arts van Debbie te gaan.

2 likes

Wat interessant. Heb je al hij doctors at soap gekeken? Ze hebben verschillende vestigingen.

Nee, daar zal ik gelijk naar kijken. Ik wil eigenlijk naar de meest bekende(n), hoewel dat natuurlijk geen garantie voor een goed resultaat biedt. Dat heb ik immers al ervaren.

Ondanks mijn verzoek om babybotox en aanbod om dan het volle pond te betalen, wilde de kliniek waar ik kwam dat niet doen. Nu heb ik dus maar besloten om daar niet meer heen te gaan.
Terwijl zij zelf ook beaamden dat het bij mij puur ter preventie was. Ik baal daar een beetje van… betaal geloof ik zo’n 500 euro en dan snap ik niet dat je geen halve dosis wilt zetten als een klant dat graag wil. En als je dan wel degelijk atrofie ervaart dan is 1 + 1 helaas wel 2.

2 likes

Paaslookje, nagemaakt van @roseandben op insta. Best goed gelukt vond ik zelf :slight_smile:

roseandben

31 likes