Het Beautytopic #3

En @Mavrick bedankt voor de tips! Lijkt er wel op idd :grin:

2 likes

Nee, tijdje geleden had ik dat ook gedaan. Hij droogt wel veel sneller. Knoflook erop smeren helpt ook

2 likes

Ja heel apart, ik heb ook wel het idee dat mijn huid sowieso veranderd is de laatste tijd, maar met deze foundation is het wel heel opvallend. Ik ga toch maar wat vaker exfoliëren dan, verschillende poeders heb ik al geprobeerd. Dat ik nu weer dagelijks zonnebrand draag doet het ook geen goed, maar is nu wel een must. Ik denk dat deze foundation (shiseido synchro skin radiant lifting) in ieder geval geen match is voor mijn huid. Maarja, very expensive dus ik wil hem wel opmaken haha. Setting spray ga ik weer eens uit de kast trekken, misschien maakt dat inderdaad nog verschil!

Dank voor jullie tips @Schaakmat @Spaarlamp en @Sia

4 likes

Is deze er ook in spf 50?

1 like

Ik doe het best vaak want ben dat ding meteen al zat en niks helpt. Maar een wattenstaafje met alcohol erop werkt t beste en dan issie zo weg.
Ik davht day je alleen littekens krijgt van pulken en dingen continu weer open halen

2 likes

15 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Haar/ kapsel topic

Ik zoek eigenlijk zoiets, maar met een grote kop om vooral zonnebrand mee in te smeren bij mijn kinderen. Ik kan alleen maar kleintjes vinden. Wie weet waar ik wezen moet en hoe heet zo’n borstel?

Oval makeup brush vind je er wel veel op!
Deze lijkt wel vrij groot in het filmpje wat erbij staat:

En de HEMA heeft deze, kan lastig inschatten hoe groot die is maar dat zou je even kunnen checken in de winkel?

1 like

De originele heet artiste brush, maar als je dat zoekt krijg je veel knock-offs ervan

Edit: is dit niet wat?

2 likes

Ik las ergens dat primark er ook een heeft, bedoeld om zelfbruimer mee aan te brengen maar zonnebrand gaat vast ook wel goed.

2 likes

Van de HEMA heb ik gezien maar die is echt klein, 3x2 cm ongeveer, maar die eerste link ziet er wel goed uit!

1 like

Helaas zit Primark voor mij best ver.

Ik zie op insta altijd die goop gezichtzonnebrand voorbij komen dus ik dacht ik probeer het een keer. Ik had niet echt op het formaat / inhoud gelet bij het bestellen :clown_face: deze minuscule 15 ml is dus bijna 17 euro hahaha :money_with_wings: Hier doe je toch ook echt max 3 dagen mee :smiling_face_with_tear:

8 likes

Deze is echt top! Dus thx voor de tip!

2 likes

Wat is nu een fijne SPF om in de zomer dagelijks onder je makeup te dragen?
Niet te vet, geen witte waas, niet te duur. Ik zie door de bomen het bos niet meer!

Douglas eigen merk, die anti aging van Cien van de Lidl, Lancaster Protective fluid.

2 likes

Die van Rituals vind ik erg fijn

4 likes

Inderdaad Rituals (groene verpakking) en van Cien anti aging (blauwe verpakking). Allebei totaal niet vet of wit. Cien is ook goedkoop!

3 likes

@Vanjie
Ik vind deze fijn. Nu ook 1+1 gratis bij Kruidvat.

3 likes

Ik vond dit niet eens zo’n verkeerde suggestie.

8 likes