Het Beautytopic

ik ben op zoek naar een oogcontour crème voor eerste droogtelijntjes aan te pakken. Ik zou het 's avonds in mijn routine opnemen.
Liefst iets zonder parfum of te veel toevoegingen, (heb nu oa Decubal en The Ordinary als skincare). Ik dacht oa aan Kiehls Creamy under eye treatment with avocado? Iemand al een goede ervaring die ze wil delen?

1 like

Het enige wat bij mijn dikke steile haar helpt is die Remington pearl want die populair was op egf. De krullen er goed heet en strak inzetten (minstens 10 seconden) en het blijft 2 dagen zitten! Andere krultangen redden het nauwelijks een paar uur.

1 like

Ga eens kijken bij crèmes Biotherm of Clinique. Of laat je voorlichten in een parfumerie.

1 like

Decubal heeft een prima oogcreme, en ik zou je aanraden ook even bij Zarqa te kijken. Overigens hoef je niet echt een aparte oogcreme te hebben hoor, je kunt ook met een druppeltje olie of wat nachtcreme (een volle) hetzelfde resultaat bereiken.

1 like

Hahaha I knowww #bloggerstruggles

Er heeft altijd wel een ander product voorrang om te fotograferen en dan blijven andere dingen eeuwenlang liggen haha.
(Heb ook nog een bijna-full face aan Tom Ford spullen van mijn dagen bij Mar!e Cla!re)

1 like

Denk dat dit topic wat actiever is dus ik zet 'm ook even hier:

Als jullie iets soortgelijks kennen hoor ik 't graag, ik kan dan zelf ook nog even uitzoeken of het dierproefvrij en vegan is. :slight_smile:

1 like

probeer eens een paar dagen je poeder weg te laten, ik heb een tijdje geen poeder meer gebruikt en heb nu veel beter gezien waar ik het echt nodig heb en gebruik daardoor een stuk minder poeder met ene beter comfort en mooiere huid

2 likes

(Heb ook nog een bijna-full face aan Tom Ford spullen van mijn dagen bij Mar!e Cla!re)

man man man
stagair nodig?

3 likes

Wat een nuttige tips, je weet er veel vanaf! Zou je je hele huidverzorgingsroutine met ons willen delen? Ben zelf nog zoekende naar goede en betaaldbare producten.

Ik vind die van Kiehl’s heel fijn! Niet te vet en kan dus goed onder make-up, en ik vind ‘m ook wel goed hydrateren, mijn droogtelijntjes lijken minder geworden. En ik doe er heel lang mee, is ook wel fijn voor die prijs.

1 like

Ik heb 3 glossier producten :sob::raised_hands:t2: De boy brow, de balm. com en een lipstick, superrrr benieuwd

3 likes

Ja hoor!

Reiniging:

  • DHC Cleansing Oil of The Bodyshop Camomile Cleansing Oil
  • The Bodyshop Nutriganics Cleansing Foam
  • Bioderma Sensibio Eau Micelair (alleen in de ochtend)

Moisturizing ochtend:

  • Hada Labo Gokujyn Hyaluronic Acid Lotion
  • The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc
  • The Ordinary Amino Acids + B5
  • The Ordinary Ascorbyl Glucoside (deze drie producten meng ik op mijn hand door elkaar vlak voor het aanbrengen)
  • Decubal Gezichtscreme Vitaal (in de zomer CeravĂŠ Facial Hydrating Lotion PM)
  • Uncover Skincare Suncover spf 30 (ook goed: Dr Leenarts Suncare spf30)

Moisturizing Avond:

  • The Ordinary Lactic Acid 5%
  • Hada Labo Gokujyn Hyaluronic Acid Lotion
  • The Ordinary Granactive Retinoid 2% Emulsion
  • Noordkroon Schapenwol Huidcreme met Mandarijnolie (als nachtcreme) / alternatief: Decubal Nachtcreme

Extra producten:

  • The Ordinary AHA 30% + BHA 2% Peeling Lotion
  • Zarqa Skin Calming Serum
  • The Ordinary Squalane
  • The Ordinary The Buffet (tijdelijk er even uitgevallen, om de Amino Acid te proberen)

Als je vragen hebt, laat maar weten.

Wie heeft er een goede suggestie voor bb/cc cream/foundation? Mijn geliefde Sleek cc cream is uit het assortiment :mad:

Ik zoek iets met:

  • medium/hoge dekking
  • dewy finish
  • gele ondertoon (lichte huidskleur)
  • liefst met spf
  • veroorzaakt geen puistjes (al is dat natuurlijk bij iedereen anders)

Ik heb zelf de Clinique Superbalanced en ben er erg tevreden over. Is ook goed op te bouwen in dekking.

Ik gebruik the ordinary serum in 1.1 en die vind ik zelf erg fijn! Wel matte, niet echt dewy

Thanks! hij lijkt wel wat mat, klopt dat?

Ziet er ook goed uit, misschien bij mijn volgende TO bestelling erbij doen!

1 like

Ik wil graag een highlighter aanschaffen maar weet niet of goud of rose beter bij mijn huid past. Ik heb een vrij blanke huid en van Mac heb ik ooit een poeder gehad in Nc5 en heb een blush van Mac in Peachykeen. Iemand een tip? Oja ik begin even budget bij de Hema omdat ik nog niet weet of het iets voor mij is (andere budget tips mogen ook!). Misschien ook een budget tip voor een highlighter kwast?

Ik zou een warme tint pakken, dus iets met goud erin. Qua kwast kun je kijken voor een fanbrush.

1 like

Weet iemand of Jeffree Star ook te koop is in de fysieke winkels van Ici paris?