Het blog tip-topic

@tuula Ik vind plogs ook altijd leuk om te lezen! Verder vind ik het vooral leuk als een persoonlijke blog afwisselend is, dus je zou wat mij betreft over van alles en nog wat kunnen schrijven. Op vrijdag deel je een recept wat je dat weekend gaat eten, op zaterdag laat je zien welke makeup look je op hebt etc. Bij een blog zoals die van Cynthia vind ik het juist jammer dat het zo eentonig is geworden met lijstjes en eten, terwijl ik zelf een foodblog heb, dus het is niet dat eten me niet interesseert.

Als ik specifiek over één onderwerp wil lezen ga ik vaak gericht op zoek naar informatie, maar om iemand te volgen vind ik wat afwisseling altijd wel erg leuk.

@VickyViolence Ja ik vind Yoast ook heel fijn werken! Ik voel alleen wel de drang om alleen maar groene bolletjes te krijgen en dat wil nog niet altijd lukken haha.

Mochten jullie nog op zoek zijn naar iets lekkers om tijdens de Paasbrunch te eten, ik heb net een recept gedeeld :wink:

1 like

Ik vond je stories templates app erg handig! Heb er 2 bij gedownload, naast Unfold wat ik gebruikte :slight_smile:
Ik gebruik mijn blog voornamelijk als een soort nagslagwerk voor mezelf, zodat ik makkelijk recepten terug kan vinden en vakantiefoto’s kan terugkijken, maar ik wil er weer meer mee gaan doen (is sinds de geboorte van onze dochter een beetje links blijven liggen) en vroeg me af wat jullie ervan vinden :stuck_out_tongue:

Ik heb in het verleden heel veel verschillende soorten content gehad (groeit een beetje mee qua hobbies en interesses) en het creatieve gedeelte is er een beetje bij ingeschoten de laatste tijd.

http://www.daintydream.com

1 like

Ooooh die Harry Potter lego op je blog, superleuk!

1 like

Leuk! En wat heb je een drukke tijd achter de rug. Hopelijk kun je de komende tijd goed aarden op je nieuwe plek en wordt je nieuwe plek een fijne plek :slight_smile:

En ik vind je eigen foto’s geslaagd!

Ah wat lief. En ja, voel me al best wel goed op m’n nieuwe plek! (Ook met dank aan de mensen hier, want heb heel veel leuke tips gekregen in het Breda-topic).

En de foto’s, kwam een tijdje geleden hier ter sprake dat mensen dat waarderen op een blog. Dus mijn telefoon en ik doen ons best :grin:

1 like

A post was merged into an existing topic: Bloggers voor bloggers

Mocht je willen weten wat er allemaal in mijn tas zit: http://bit.ly/2JIqi9t

6 likes

Wat een super mooie tas!

2 likes

Ik ben wel benieuwd of jullie nog leuke Nederlandse foodbloggers weten? De grote Nederlandse bloggers volg ik denk ik allemaal al en ik wil mijn lijstje weer eens updaten.

Verder heb ik vandaag een nieuw recept geplaatst, voor aardbeien roomijs zonder ijsmachine! Wellicht leuk om dit weekend mee aan de slag te gaan met het mooie weer; https://www.keukenrebellen.nl/zoet/aardbeien-roomijs-zonder-ijsmachine/

Ik volg yellowlemontreeblog.com al jaren. Weet nog dat @tuula op haar blog vertelde dat een vriendin van haar een blog zou beginnen en de link plaatste. Ze schrijft de laatste twee jaar niet zo heel veel meer, maar toch.

1 like

Welke (Nederlandse) fashion blogs volgen jullie? Ik kan de laatste tijd echt niks meer in de reguliere winkels vinden dus ik ben op zoek naar inspiratie

Nou, heb weer eens mijn best gedaan, jongens.

2 likes

Ici Paris had 25% korting dus ik kon het niet laten: http://bit.ly/2Y56yjz

4 likes

Het laatste deel van mijn Amerika trip staat online: Sequoia National Park

1 like

Ik heb weer wat nieuwe beauty posts klaar!

Single oogschaduws van L’Oréal

Primer/highlighter hybride om op je hele hoofd te smeren

Met de titel heb je eigenlijk al genoeg gelezen dus die kan je overslaan. Ik heb deze post vooral geschreven voor Google haha.

3 likes

Hallo? Allo… llo…

stilte

Is hier nog iemand? Iemand… mand… and…

Mochten hier toch nog levende wezens zijn. Ik heb sinds enkele maanden weer eens de energie gevonden een nieuwe post te maken:

Waarom zou ik dit lezen? Ik volg mascha niet eens?

Omdat je anders je tijd net zo goed weggooid op instagram. Dus lees maar gewoon…

3 likes

Ah leuk, ik kan altijd flink lachen om je blogs! (En ben nog steeds benieuwd wie jij nu bent…)

1 like

Stoer! Ik ga hem kijken :slight_smile:

Oh, wat een leuk en spannend idee! Ben benieuwd wat je ervan vindt!

1 like

Leuk zo een kijkje achter de schermen!

Hoe heb je het ervaren om de hele week te vloggen? Gezien je na de 1e dag al twijfels had vraag ik me af of je er nog steeds zo over denkt.

1 like