Haha hier heb je wel gelijk in ja. Het ‘geluk’ is dan misschien meer dan hij het aanvoelt/ziet wanneer ik die ruimte nodig heb. Ik vind het van mezelf heel moeilijk om daar om te vragen (terwijl als ik dat doe hij daar altijd volledig rekening mee houdt).
Zo zwaar is het allemaal niet. Ik verbaas me er gewoon over dat iemand dit als ‘geluk in een relatie’ ziet. Heeft er niks mee te maken dat je er niet blij mee mag / kan zijn, of niet uitspreekt dat je elkaar waardeert.
Ik zie ‘geluk dat een relatie heet’ meer als iets waar je echt geluk mee hebt. Dat je denkt: wat bof ik toch ontzettend met deze partner.
Maar dat is dan gewoon een andere interpretatie van dit topic, denk ik.
Ik heb hierdoor het idee dat je mag boffen met je partner als hij iets buitenaards doet waar nog nooit iemand aan gedacht heeft oid.
Degene die dan aangeven ‘dit is de bare minimum’ wat is dan in jullie ogen wel spectaculair genoeg wat in dit topic geplaatst mag worden? Ik ben hier zelf benieuwd naar want iedereen heeft misschien een andere perceptie hiervan.
Dat vraag ik me ook wel eens af! Ik vind het bijvoorbeeld heel fijn dat mijn vriend me altijd direct een kus geeft en vraagt naar mijn dag als hij thuiskomt. Dat is niks speciaals of bijzonders maar voor mij wel een geluksmomentje dat ik zonder relatie niet zou hebben.
Joh, ik vind het helemaal prima. Ik verbaas me er alleen over.
Haha weet niet of dit specifiek over jou ging (maakt ook niet zoveel uit) maar dit is wel precies de spijker op z’n kop:
@iedereen, blijf vooral méér leuke geluksmomentjes delen ipv altijd alleen maar gezeik en drama
Een leuk geluksmomentje dan maar. Mijn nieuwe salontafel is eindelijk binnen (na maanden gewacht te hebben!), nu heeft mijn vriend als verrassing er een bosje bloemen op gezet! Echt leuk thuiskomen zo.
Oh dat vind ik echt veel ontzettend leuk! Super attent
Nou idd alleen maar omdat iets “gewoon” is betekent niet dat je het niet mag waarderen. Is juist fijn om ook die kleine gebaren te kunnen genieten.
Mijn (klein) geluk: meestal eten we gewoon aan tafel, maar heel soms op de bank. Dan kruipt de kat op schoot, dus als ik dan m’n bord weg moet zetten, of wat thee wil pakt mn man het voor me
Ander geluk: als ik ie spontaan een kus op mn voorhoofd geeft, dat geeft zo’n veilig en geborgen gevoel 🥹
We hebben begin september een baby gekregen. Sinds deze week sta ik weer om 7 uur op, zodat we samen kunnen ontbijten 's ochtends. Zo fijn! Want anders zien we elkaar alleen 's middags / 's avonds.
Vandaag nog bij de vroedvrouw een afspraak gehad en daarna spontaan met 6w oude baby naar zijn oma geweest en hij is dan zo trots om ons gezinnetje te laten zien😍. Daarna wezen lunchen naast een ijszaak. Toen nog lekker een ijsje voor mij gehaald, hij weet dat ik dat heerlijk vind. En nog wat winkels gedaan (wilde eindelijk wat shoppen maar kwam er steeds niet van, voelde me zo aan huis gekluisterd).
En toen ik onze baby borstvoeding gaf in het lunchzaakje en ons samen zag zei hij “dit is toch het beste uitzicht ooit”.
In de kruidvat krijste de baby alles bij elkaar maar hij laat mij even shoppen, en hij ontfermde zich wel over de baby. Heel normaal natuurlijk maar ik had echt eventjes wat tijd voor mezelf nodig. Heerlijk opgeladen, nu wel mega moe.
Vind het gewoon zo fijn om hem als lieve papa te zien, en dat hij ziet dat ik dit ff nodig had.
Hij krijgt trouwens als hij de kinderwagen duwt/bij de baby is zo veel aandacht van wat oudere vrouwen😂. Als ik alleen ben met de baby krijg ik hoogstens een knikje. Maar die vrouwen komen echt op mn vriend af en knopen een praatje aan. Wel opvallend!
Hij heeft niks met kerst maar het is mijn favoriete tijd van het jaar. Vandaag kreeg ik zomaar een cadeautje. Hij heeft een hanger voor in de boom laten maken .
Edit: onder die zwarte vlekjes staan onze namen.
Wat lief zeg!! Ook echt gebaseerd op jullie uiterlijk? Weet je toevallig ook waar hij dit heeft laten doen?
Ja je kon het helemaal personaliseren. Hij heeft het bij wanderprints laten doen maar via Etsy zijn er veel shops die dit aanbieden. Mocht iemand het via deze shop ook willen: er zat een kortingscode van 20% bij deze hanger.
Jaaaa love it! Ik zeg doen.
Omg heb je een link?
Bedankt beiden!!
Eergister wilde ik zo snel mogelijk na het douchen in bed gaan liggen, was echt zo vermoeid dat ik onder de douche al bijna in slaap viel.
Toen ik onder de dekens lag, kwam m’n man me welterusten zeggen en realiseerde ik me dat m’n gezichtshuid trekkerig was en ik geen nachtcrème had gesmeerd. Echt kut want wilde niet meer opstaan eigenlijk, had het net warm in bed.
Maar nu het geluk. Mijn man heeft de juiste tube gevonden (aanwijzingen: wit en blauw vierkantje!) en het heel zachtjes in m’n huid gemasseerd terwijl ik als een soort tevreden farao in m’n sarcofaag lag.
Je bent gebalsemd