Geen idee, als ik op jouw foto zoek dan krijg ik reclame voor bodylotion ![]()
Dit zodat er uit als een brandwond (2de graads). Is dat mogelijk?, ook door de zon zou dit nog kunnen komen.
Ook lijkt het wat op een berenklauw wond doe zon gezien heeft
Ik moest ook aan bereklauw denken idd!
Ja ik heb dus echt geen idee, ik had het weekend gewerkt dus niet echt buiten geweest, 's nachts werd ik wakker van een zere plek en daar zat toen zoān verhoging van de huid en binnen een paar uur werd het een supergrote blaar. Vond het vooral vreemd dat dit 's nachts pas op kwam zetten, afgelopen week ook wat ziekig, hopelijk houdt het geen verband met elkaar. Heb er de afgelopen week zoān silicone contactlayer van leukoplast op gehad, ziet er nog steeds uit als een brandwond en lekt nog steeds vocht.
Ben je wel bij de dokter geweest? Of bedoelde je dat ze het niet ernstig genoeg vond voor een afspraak?
Niet bij de dokter maar bij de assistente, wel na enig aandringen van mijn kant
Is het normaal dat het een beetje week wordt ipv droog? Heb het nu pas 3 keer gedaan want was het een paar avonden vergeten.
Ja, het wordt heel week. En dan droogt het overdag weer wat als je er geen pleister met azijn op hebt. Er zijn ook mensen die hem 24/7 bedekt laten maar dat vond ik te pijnlijk.
Maar week is goed, dat betekent dat de azijn zijn werk doet! Beter wel iedere avond doen, dan gaat het sneller.
NSAIDās zoals Ibu kunnen samen met SSRIās idd wel snel maagklachten geven, dus als een NSAID nodig is dan laagdrempelig een maagbeschermer erbij gebruiken!
Zijn gewoon vrij verkrijgbaar bij de kruidvat, bijvoorbeeld omeprazol.
Oeh echt een maagbeschermer erbij, daar kun je zo last van krijgen. Spreek helaas uit ervaring.
Ik las dit altijd maar mijn laatste twee huisartsen (overstap was vanwege verhuizing) zeiden (zeggen) allebei dat het nergens voor nodig was en dat het helemaal geen kwaad kon.
Wist niet dat het zonder recept verkrijgbaar was, ga daar eens achteraan als jullie ook zeggen dat het beter is.
Als je helemaal geen maagklachten krijgt is het prima, maar vooral NSAIDās zijn rottig voor je maag en SSRIās erbij helemaal. Maar sommige mensen hebben magen van staal en echt nergens last van! Ik pak ƩƩn Naproxen en heb al zieke maagpijn die dagen aanhoudt. ![]()
Als je geen klachten hebt zou ik niet op basis van een random app naar de ha stappen
Ik neem al lang een SSRI inderdaad. Mān menstruatie is dermate pijnlijk dat ik dat de eerste dagen absoluut niet zonder ibuprofen kan (pcm helpt dan niet) maar het is dus niet zo dat het op langere termijn een slecht effect heeft ofzo om te combineren, het dient alleen om pijn aan de maag te voorkomen?
Dat stelt wel gerust ![]()
Ja is alleen om irritatie/ontsteking van maagslijmvlies en maagzweren te voorkomen zover ik weet. Als je nul klachten hebt zal het dus wel meevallen.
Dankjewel voor je uitleg! ![]()
Ik ben vanochtend wakker geworden met bppd/draaiduizeligheid. Iemand hier ervaring mee, ook qua hoe lang dit aanhoudt?
De keren dat ik het had was het weg/minder nadat ik ging slapen. Dus een dutje doen. Het lijkt wel of je hoofd zich dan reset ofzo. Echt naar, hopelijk snel weer weg bij jou!
Bij mij was het een keer de volgende dag al weg, maar ook een keer na een aantal dagen. Volgens mij kan het ook een paar weken duren. Beterschap!