Hallo, dagboekpost;
Sinds 6 januari ben ik begonnen met een nieuwe baan. Diezelfde vrijdag werd ik met spoed opgenomen vanwege een galwegverstopping, waardoor mijn galwegen en zelfs intrahepatische galwegen vergroot waren (mijn hoofdgalweg was 20 mm). Ik was zo geel als een kanarie en mijn leverwaarden echt extreem over de kop. Na een MRCP en ERCP ben ik na 3 dagen alweer aan het werk gegaan. Twee weken geleden moest ik opnieuw naar het ziekenhuis voor de operatie om mijn galblaas te verwijderen. Die operatie ging niet zonder problemen; ik kreeg brochospasme en werd wakker met een ademhalingsbuis in mijn keel. Daarop ook weer opgenomen omdat ik niet tegen de Ventolin injectie en verneveling bleek te kunnen. Na 5 dagen was ik weer aan het werk, omdat ik me veel te verantwoordelijk voel omdat ik in mijn proeftijd zit. 
Kort daarna werd ik te vroeg ongesteld, maar ik dacht dat dit door de stress kwam.
Afgelopen maandag heb ik drie moedervlekken laten verwijderen, zodat ik dan alles achter de rug had, maar nu heb ik dus sinds dag 9 (afgelopen dinsdag) van mijn cyclus ineens bloedingen. Het is echt heel weinig, een beetje lichtroze/helderrood bloed met slijm. Op dag 9 was het het ergst, daarna minder, dag 11 weg en nu op dag 12 minimaal vanochtend.
Zou dit door stress kunnen komen? Ik zoek geruststelling, want ik heb echt geen zin om weer naar de huisarts te gaan. Ze zien me weer aankomen⦠
In september had ik trouwens nog een goed uitstrijkje en ik ben niet zwanger, fysiek niet toe in staat geweest de afgelopen 1,5 maand. Ik heb ook echt geen idee wat ze allemaal bij me in het infuus hebben gestopt, volgens mij meermaals antibiotica. Kan dat er nog iets mee te maken hebben?