Ja was ook in een spier, mij werd toen verteld dat het in je bil het effectiefst was maar geen idee of dat klopt hoor. Maar ik vond het echt geen pijn doen, heb er nooit last van gehad.
Ik kreeg dit ook, in m’n bil. Het doet geen pijn maar vond het de dagen erna wel eens vervelend, kreeg dan een soort hard stuk wat niet fijn zat zonder kussen.
Beetje laat en ook niet medisch: ik heb ook vaak rug/nek klachten waardoor ik veel hoofdpijn krijg en biv veel spanning op mijn kaken. Het enige wat voor mij helpt is om me 1x in de 3/4 weken te laten masseren. Een hoofd/schouder massage of een hoofdpijn massage. Wellicht het proberen waard!
Ik heb zelf nog nooit een B12-injectie gehad, maar wel een aantal maal gegeven. Hoorde eigenlijk altijd dat het even vervelend is, maar nooit echt pijnlijk. Ik injecteer altijd in de bilspier, maar het kan ook in bovenbeen of -arm. Het lijkt enger dan het is!
Ik zit mezelf helemaal gek te maken met dat ik een soa heb. Vorige week had ik een aantal bultjes. Ik dacht dat het ingegroeide haartjes waren en ze zijn inmiddels ook weg. Maar ik heb nu ook opgezwollen lymfeklieren in mijn lies
Maarja ik ben al best lang samen met mijn vriend dus ik denk dat ik het van hem heb. Maar nu ben ik dus bang dat ik er al heel lang mee loop en ging er zelfs de gedachten door mijn hoofd dat hij seks heeft gehad met iemand anders.
Ik denk dat niemand van ons je hier gerust kan stellen dus doe ik het maar zo
LAAT JE TESTEN!!!
En probeer jezelf niet gek te maken met gedachtes. Ik ben ook een doemdenker dus altijd komen de ergste scenario’s voorbij. Maar je weet nog helemaal niks, dus alleen een test kan uitsluitsel (of niet) bieden!
Ja is ook zo… Bah en kan pas over een week dan gaan. Maar zie er nu al tegen op. Ook als het wel zo is dat ik het dan mijn vriend moet vertellen.
Beetje persoonlijk zo, maar is het niet het terugkomen van herpes? Dat blijft levenslang toch? Ik heb ook wel eens bultjes daar (bulten) maar dat zijn (geloof ik) niet per se ingegroeide haren maar ontstoken zweetkliertjes.
Ja dat kan ook wel. Ik weet het niet. Ik heb ook inmiddels zoveel gelezen en ik voel allemaal pijntjes (omg op mezelf ik ben normaal helemaal niet zo hypochonder) dat ik denk dat ik van alles heb. Irritant
Mijn middelste kind had pas keelontsteking en kreeg ook antibiotica! Advies is meestal wel even aankijken tenzij ze erg veel last hebben bij eten/drinken enzo.
Iets ouder, maar mijn dochter heeft op 1 jarige leeftijd ab gehad voor een keelontsteking destijds. Als ze er echt ziek van zijn, geef ik het zeker wel. Maar dat is natuurlijk iets persoonlijks!
Ik weet wel dat keelontsteking veel vaker een virus is en geen bacterie. Antibiotica werkt niet tegen virussen.
Hangt af hoe erg ziek hij erbij is. Bij aanhoudend koorts of juist weer koorts ontwikkelen na aantal dagen koortsvrij te zijn geweest is wel suggestief voor een bacteriële infectie. In dat geval is antibiotica wel op zn plek. Ik begrijp het wel dat je niet de kleine meteen een antibiotica wil geven, maar soms is het wel nodig. Van mijn collega kinderarts kreeg ik zelf de tip (Mn kleine is 2 en heeft al 3 kuren antibiotica gehad ivm infecties) om het te combineren met probiotica.
Ik heb t idee dat ik netelroos heb…
Bultjes die spontaan komen opzetten en ontzettend jeuken… slik cetirizine 10mg wat wel helpt… maar pff ik word er gek van. Lijkt wel of ik door de brandnetels ben gelopen
Ik heb dit ook best vaak. Hoe lang blijven ze zitten?
Late reactie. Heb je ook een bitje eerst gehad voor het knarsen of direct botox? Betaal je dat dan zelf of wordt zoiets vergoed door de verzekeraar bij een plastisch chirurg in het ziekenhuis? Ikzelf klem mijn tanden in de nacht waardoor ik ook veel nekklachten en hoofdpijn heb. Ik heb nu een bitje maar die haal ik er elke nacht uit onbewust, dus is helaas nog niet de oplossing. Alhoewel hoofdpijn en nekklachten wel al minder zijn.
Uhm, meestal wel een aantal uur, weet het niet precies…
Ik probeer uit voorzorg telkens zo’n tabletje in te nemen, want word 's nachts soms ook wakker van de jeuk.
Ben hier ook wel benieuwd naar eigenlijk
Yes ruim 20 jaar een bitje! Maar die knarste ik kapot of ik deed 'm uit in mijn slaap. Ook speciale fysio geprobeerd, zelfs nog eens hypnose haha. Niks hielp dus intens blij dat dit voor mij werkt. Ik moet de botox zelf betalen maar er zijn aanvullende verzekeringen die het wel vergoeden bij verwijzing van je tandarts!
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt dat er is mis gegaan. Je bent met een nieuwe strip begonnen op de eerste dag?