Ik ben niet zo handig helaas
Geen laddertips, maar je zou ook een aantal van deze aan de muur kunnen bevestigen:
Ik zoek het tie dye shirt van Dominique uit Expeditie robinson. Met zon/maan erop.
En op marktplaats zoeken op houten vlizotrap? Bijvoorbeeld deze heeft alleen de trap zonder bevestigingsmateriaal
Exact dat. Had gister via Vinted 1 exemplaar gevonden, was zo goed als direct weg.
Heeft iemand een goeie tip voor kleine zilveren ringen (oorbellen) die ook stevig zijn. Van Lucardi heb ik nu maar zijn scheef gebogen door slapen
Goede ervaring met: My Jewellery en Fashionology.
Ik heb goede ervaringen met hema en zinzi haha
Ik reageer nog een keer op je bericht haha. Ik kan dit nergens vinden. Weet je nog waar je dat toen gelezen hebt toevallig?
Ik krijg steeds deze advertentie van YAS, maar ik kan de afgebeelde top/jurk nergens vinden, iemand die wel weet waar ik deze kan vinden? Zoeken op afbeelding levert bij mij ook niks op.
YASATILA TOP (Coloured) | Y.A.S® is het deze? Hij is helaas wel uitverkocht op de site behalve maat XL.
Edit: je kan hem nog hier bestellen YAS - Yasatila top - MUVOGA YAS Yasatila 3/4 Top S. - Short-sleeved blouses | Boozt.com Yas 26026395 › Blouse 3/4 mouw › Rinsma Modeplein onder andere
Jaaa dankjewel!!
Ik zoek zo’n model jurk (deze is van de Zara van vorig jaar). Kan ‘m helaas niet vinden op vinted

Ik ben op zoek naar van die ouderwetse jaren 90 Kodak fotomapjes waar je je afgedrukte foto’s in meekreeg. Heeft iemand daar een paar van liggen die ik zou mogen overnemen?
Snappen jullie wat ik bedoel haha
volgens mij is het deze, ik weet natuurlijk niet of het de juiste maat is
Hmm nee nog stapje ouderwetser haha, een soort envelop! Maar kan er online ook geen foto van vinden
Deze?
Ja ik denk het? Ligt een beetje aan hoe de voorkant eruit ziet haha maar dit is wel t idee idd!