Het 'help ik zoek'-topic

Ik zoek het voertuig + Wildcat van paw patrol!

2 likes
Samenvatting

Amazon.com

Dit?

2 likes

Ik wil (via vinted) een sjaal kopen maar ik weet niet hoe zo’n sjaal heet.

Het is eigenlijk in de vorm van een voetbalsjaal/ zo’n henri bolt sjaal.

Ik wil niet per se een Henri Bolt sjaal, dus daar kan ik niet op zoeken.

Bestaat er een verzamel term hiervoor?

1 like

Je kan via vinted ook op afbeelding zoeken. Misschien krijg je dan soortgelijke sjaals te zien.

2 likes

Ik ben enorm scheel denk ik, maar ik kan het met de zoekfunctie niet vinden. Het ging hier laatst over fijne broeken van de Uniqlo die kort vielen. Iemand enig idee welke dat ook alweer waren? :sweat_smile:

4 likes

Volgens mij was het deze post

Jaaa dit was het! Dank!

2 likes

Ik ken wel iemand die zo’n sjaal zelf gemaakt heeft, via Instagram van relooped_by_you

1 like

Dankje! Ziet er cool uit!

Ps je account is zichtbaar bij openen!

Oeps, even aangepast

1 like

Ik zoek de douchegel Monstrous nightmare van Lush. Weet iemand of deze nog ergens in de winkels verkrijgbaar is? Online staat 'ie al een hele poos op niet verkrijgbaar en ik denk dat 'ie daar niet meer terugkomt omdat het een samenwerking was met How to train your dragon. Op de Duitse site zag ik de douchegel nog wel, maar daar verzenden ze niet naar NL.
Spijt dat ik 'm paar weken geleden niet gekocht heb toen ik in de winkel was :frowning:

1 like

Ik zoek een joggingbroek of andersoortig wijde broek met wijde of rechte pijpen (in ieder geval niet zo’n strakke boord), 100% katoen en steekzakken met een ritsje. Ik heb al eindeloos gescrolld maar ik ben echt op zoek naar een unicorn ofzo, ik heb al eindeloos veel opties met twee van de drie eisen gevonden maar nog niet alledrie samen.

Ik zoek een Feetje pyjama voor volwassenen in het groen in maat L. Ik heb al heeel veel webshops doorgescrold maar overal is deze maat uitverkocht. Iemand deze toevallig tegengekomen ergens?

De limited edition zeegroen?

Deze?

1 like

Voetbal sjaal :slight_smile:

1 like

Yes, thanks! :raised_hands: Matching pyjamas onder de boom haha.

3 likes

Ik zoek grote dikke sauna handdoeken, minimaal 1,60 (liefst 1.80 of langer) als cadeau voor mijn vriend. We hebben thuis een sauna. Ik kom alleen maar die dunne hammam handdoeken tegen. Weet iemand nog een goed merk? Strandhanddoeken zouden ook wel kunnen eigenlijk.

1 like

Ik heb deze destijds bij de appie gehaald en die is heel fijn.

4 likes

Ik vind deze heerlijk.

2 likes