Modetopic #3

Vochtig maken en dan strijken!

3 likes

Oooh dat is prima! Ik dacht dat de vouw misschien alsnog erin zou blijven, maar als dit het is… :sweat_smile:

Ik heb nu toevallig 2 kledingstukken aangeklikt, maar een is met acryl en spandex, en het volgende met polyamide, dus ze gebruiken wel synthetisch materiaal.

Ben benieuwd naar een review als heet binnen is. Ik ben conflicted want de items zien ee mooi uit-+ een petite lijn. Maar het voelt ook wel als greenwashing ofzo?

Heb de kleding ontvangen en hierbij mijn eerlijke review!

Het kwam in een felgroene plasticzak, ik had andere :sparkles: esthetic :sparkles: verwacht bij dit merk, qua hoe ze zich online profileren. Een mooie doos of kartonnen zak ofzo. Dit lijkt daardoor al meer op dropshipping inderdaad. In de zak zelf zaten dan wel weer allemaal losse papieren zakjes waar de kleding 1 voor 1 in verpakt zat. In de groene zak zat wat vuil, zandachtig, niet echt profi.

Ik heb zelf gekozen voor topjes/truitjes waar geen polyester in zit, de truitjes voelen zacht aan en zitten lekker. Soms zie bij de truitjes met cups erin een deuk in de cup als je hem aan hebt, dat staat dus niet mooi. Zelf heb ik nu een truitje aan waar ik de cup uitgehaald heb met mijn eigen bh eronder en dan zit het mooi.

Een paar dingen ga ik houden, de rest stuur ik terug. Er zat 1 truitje bij waarvan ik de stof wat dun vond, dus die stuur ik ook terug.

Al met al redelijk tevreden en als het geen dropshipping zou zijn zou ik er best nog eens wat bestellen zoals een rokje met ingebouwd broekje of wat heat-tech kleding.

7 likes

Het ging hier een poosje terug over pantalons van uniqlo en dat ze best kort zijn. Ik ben 173cm en best handig met een naaimachine. Weet iemand ook of de zoom van de brushed jersey pantalon uit te leggen is? In de zin dat er nog extra stof aan de binnenkant zit en dit vastgenaaid is?

1 like

Ze hebben die broek ook in een longer versie. Ik heb vorige week ook een pantalon van Uniqlo gekocht in een longer versie en die is bij mij lang genoeg, ik ben 172cm.

Langere versie van de broek die jij linkt:

Ik heb deze en de zoom is zoals jij omschrijft:

Edit: ik had per ongeluk de normale versie gelinkt als laatste. Nu wel de langere

5 likes

Super! Bedankt

2 likes

Met jouw lengte sowieso voor die tall versie gaan hoor, al kan je de zoom uitleggen van de normale ga je het denk ik niet redden. Ik heb de normale versie, ben 165cm en zou denk ik met uitgevouwen zoom hem precies goed vinden. Nu net ietsje te kort.

2 likes

Ik heb de tall versie net besteld in blauw en beige. Ben heel benieuwd!

2 likes

Ik ben op zoek naar sneakers waar ik lang lekker op kan lopen en wil wel een beetje leuke of in ieder geval niet sneakers die echt heel erg over zijn. Iemand een tip voor leuke?
Ik hou wel van chunky en niet van die adidas Samba achtige schoenen…

2 likes

HUB misschien?

3 likes

New Balance 9060 of Nike P-6000 maar die vind ik niet zo chunky

4 likes

Ik loop op mn werk (veeeel lopen, vroeger horeca) op skechers.
Vind ze super lelijk maar deze nog wel te doen

Bijna al mn collega’s in de horeca die fulltime werkte liepen erop!

3 likes

Ik heb inmiddels al 3 paar, ooit door een tip op het forum: veja venturi.
Ik ga jaarlijks in de vakantie een maand hiken en nam altijd wandelschoenen mee maar heb nu al meerdere keren venturi mee gehad en zelfs zonder ze in te lopen dagelijks 25 km mee gewandeld . En dan wissel ik s avonds niet van schoenen omdat ze nog steeds chiller zitten dan al mn andere schoenen haha
Ik neem wel een maatje groter

7 likes

Ik ben ook fan van deze schoenen want vind ze echt mooi en lopen inderdaad lekker. Ik vind ze wel erg smal vallen (zeker voor veja) dus als je brede voeten hebt zou ik ze niet aanraden. Ik heb ze hierdoor echt te weinig aan

Ik draag bijna elke dag mijn asics. Enige paar schoenen wat ik meeneem op vakantie want kan ik echt de hele dag dragen. Geen blaren, lopen lekker licht en zijn heel ademend.

3 likes

Welke Asics heb je? Ik heb al schoenen van Veja, wel een ander model maar vind die bij mij idd te smal zitten dus ik denk dat ik dan gewoon te brede voeten heb voor hun pasvorm…

1 like

De gel-1130. Maar heb ook wel eens andere modellen gehad en de pasvorm was altijd wel prettig

1 like

Weet je jouw beenlengte? Aan de binnenkant?
Want ik ben precies even lang, maar ik moest deze broek inkorten.
Al hoor ik vaker mensen zeggen dat Uniqlo zo kort valt maar ik herken dat niet. (Ik weet dat het een Japans merk van origine is, maar de lengtematen zijn aangepast aan de Europese markt. In de Japanse Uniqlo zijn de broeken in de winkels korter)

1 like

Ik heb twee paar van deze Asics en die zitten heerlijk. Kan er iedere dag op lopen, ook langere stukken op vakantie bijv. Vind ze ook nog steeds heel erg leuk!

2 likes

Ik vind deze echt mega fijn lopen. Ook een goede anti slip zool of hoe je dat noemt. Heb er nu 1 bijna elke dag aan en 2 paar nieuw in de kast liggen. Doe er langer mee dan verwacht.
https://shop.runnerslab.be/nl/on-cloudcore-loopschoenen-dames-runners-lab-3wd30141476#description

3 likes