Wat je even kwijt wil #63

Vanmiddag tijdens de lunch al bijna alles gehaald in de supermarkt voor deze week. Wat heerlijk zo voor de drukte aan. :partying_face: Moet alleen meer drinken halen want kon niet meer meenemen op de fiets.

2 likes

Ik had net een meeting en er was een vervelende man die zooo anders reageerde op vrouwen dan op mannen… echt bizar. Van mannen nam die dingen veel sneller aan, echt heel naar om te zien

1 like

Zit echt heeeerlijk bij de kapper, lekkere cappuccino erbij, blij dat ik mezelf dit gegund heb

12 likes

Is er al een: ik voel mij oud :sob: topic? Er is dus een Nederlandse boyband, FOURCE, die een afscheidsconcert doet voor een horde gillende fans met een orkest op tv. Maar ik heb nog nooit van ze gehoord.

6 likes

Nu we verhuisd zijn heb ik eindelijk een eigen werkkamer wat ik al helemaal fijn vind, maar ik zit nu onder een schuin dak met een veluxraam erin en nu het regent hoor ik dat zo tegen dat raam aan tikken en dat vind ik zo een ontspannen geluid en doet me weer helemaal aan vroeger denken. Zit dus echt super relaxed te werken nu.

32 likes

Ja is er!

3 likes

Aaah ik voel mij gezien. Nu nog een ‘geen sex’ topic en het forum is compleet.

28 likes

Hahahaha wtf. Bij mij staat er kerstkleding vrouwen. Ik zou echt nooit kerstkleding op ali bestellen maar oke.

misschien is er overlap en kan je het beide in dat topic bespreken?

8 likes

Bwehh de kat van mijn moeder is al 24 uur weg. Ik hoop zo dat ze terug komt. 3 jaar geleden is haar kat verdwenen en nooit meer teruggekomen. Dit mag echt niet nog een keer :frowning:

4 likes

ik mis dat velux raam echt op mijn huidige plek, dat was zo relaxerend als je ging slapen

in Het LHBTQI+ topic gaat het regelmatig over aseksualiteit

1 like

Mijn ouders gaan over een paar dagen de grootste reis uit hun leven maken en het wordt de langste periode dat ik mijn ouders niet ga zien. Ik ga ze dus echt heel erg missen, maar ik hoorde mezelf net zelfs zeggen tegen mijn moeder: jullie doen toch wel een berichtje als jullie er zijn en op de tussenstop? Dit voelt echt als een omgekeerde situatie :joy:

37 likes

Aseksualiteit is een vorm van geen seks maar dekt ook niet per se de lading.

Ik stel voor dat we het Secret Santa topic kapen tussen de edities in, dan is daar net zo weinig activiteit als tussen de lakens. :joy:

18 likes

Ik meen me te herinneren dat de mods om wat voor reden dan ook geen toestemming gaven voor dit topic?

2 likes

Mijn huur gaat met 26 euro per maand omhoog voor elektra in gezamenlijke ruimtes en schoonmaakkosten :upside_down_face::upside_down_face: van dat laatste merk ik weinig, wordt vrijwel nooit schoongemaakt :smiling_face_with_tear:

1 like

Klopt. Er is wel een pb ding, niet heel actief, maar als je erbij wilt, kan je mij een bericht sturen.

1 like

Bij mijn verhuurder is elektra voor gemeenschappelijke ruimtes met 380% in prijs verhoogd. Gekkenhuis! Van mij mogen ze het licht voor die prijs wel uitzetten. :sob:

3 likes

Ze zijn een aantal jaar geleden bekend geworden door het junior songfestival, dus hun doelgroep daar was ook wel echt heel jong haha dus je hoeft je niet oud te voelen!!

2 likes

Afgelopen zaterdag eindelijk begonnen met mijn opleiding tot redacteur :partying_face: Duurde maar een halfjaar voor ik kon beginnen.

30 likes

Ik lig snipverkouden in bed en heb al de hele dag geen honger. Ik heb alleen gigantische trek in zo’n grote Duitse worst op een broodje van een kerstmarkt. Heb ik echt al zeker 10 jaar niet op en ik eet ook vega al een tijdje dus echt geen idee waar dit ineens vandaan komt. Maar ik wil er wel een.

8 likes