Het 'Ik voel me oud' topic

Ik lig in bad zonder m’n bril op en heb net “Tekst zoomen” gebruikt om het forum te kunnen lezen. :older_woman::ok_hand:

8 likes

Ik was op een feestje en dacht ‘wat zijn hier veel oude mensen’… ik ben midden dertig en niet meer begin twintig.

4 likes

Ik heb verkeerd geslapen vannacht en nu kan ik mn nek niet meer bewegen dus lig ik met een kruik erop op de bank. Voel me echt 80.

2 likes

Ik zit heerlijk met mijn kopje thee de video’s van het youtube kanaal ‘Schoonmaken met Marja’ te kijken en ik vind het echt leuk en gezellig om naar te kijken.

Maar tegelijkertijd kan ik deze post ook in het ‘Unsuccesful adulting’ topic kwijt, want de reden dat ik op dit kanaal ben gekomen is dat ik eigenlijk helemaal niet goed weet hoe ik mijn badkamer het beste schoon kan maken en dus youtube filmpjes aan het kijken ben hoe ik dat het beste kan aanpakken.

13 likes

Ik was vandaag in het spoorwegmuseum na twee decennia (tering) niet geweest te zijn en ik herkende helemaal niks meer binnen, er zijn tegenwoordig attracties??? In het donker??? Wat???

3 likes

Zo:

2 likes

Sinds deze post moet ik tijdens het schoonmaken al-tijd aan het woord ‘klamvochtig’ denken.

11 likes

Handig voor de volgende keer.

Heel de middag staan poetsen en alsnog heb ik het weten te verpesten. Nu is de vloer wit uitgeslagen waarschijnlijk omdat ik zowel chloor als schoonmaakazijn gebruikt heb.
Dus mocht iemand hier nog tips voor hebben? Dan hoor ik het graag.

5 likes

Even @FrauHelga taggen als je zulke vragen hebt en dan heb je binnen de kortste keren een alinea of 2 vol geteste kennis.

12 likes

Ja dat werd nog bijna ruzie. Maar gebruik vooral ff de zoekfunctie in dat topic @Cajun-moon. Alleen geen garantie dat ze werken dus :joy:

10 likes

Waarom krijg ik dit als spon :skull:

17 likes

eerlijk is eerlijk hij zit er wel echt comfy bij

5 likes

Als iemand na 2005 is overleden denk ik altijd oh dat is nog niet zo lang geleden. In dit geval Foekje Dillema die in 2007 overleed. Als ik dan verder nadenk is dat bijna 20 jaar terug en dat is dus niet “recent”.

1 like

Buurmeisje van 20 wil misschien de opleiding social work gaan doen. Ik heel enthousiast vertellen dat ik dat 10 jaar geleden ook heb gedaan, totdat m’n partner me corrigeerde dat het alweer 16 jaar geleden is. 16 jaar!!! Hoe dan?!

6 likes

Het is 19 jaar geleden dat Jessica Simpson en Nick Lachley zijn gescheiden. Zij was toen nog maar 24 en hij 31. Pre-teen ik dacht altijd dat ik naar eind dertigers in scheiding zat te kijken. Maar zij waren ook nog piep-jong

11 likes

Ik zag laatst een clipje van 16 and pregnant op tiktok en die meiden zijn zó jong. Vroeger besefte ik me dat ook niet zo.

2 likes

Leah (dochter van Amber en Gary) is ook alweer 16 he. Ik zag laatst ook een clip van haar dat ze Amber nooit spreekt enzo. Ik dacht echt huh maar jij bent toch 6???

6 likes

Ja al die baby’s krijgen nu auto’s :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik heb verkeerd gelegen en nu zit mijn nek helemaal vast en doet zeer :expressionless::woozy_face:

1 like

Ik lees mee in date-topics en ik verbaas me er altijd zo over dat mensen een date voorstellen aan hun ouders. Denk dan altijd “in mijn tijd stelden we iemand pas voor als we echt een (serieuzere) relatie hadden”, en voel me dan altijd erg oud :older_woman:t3: En ik zie ook meteen de gezichten van mijn ouders voor me als ik iemand zou voorstellen als “dit is Pietje en we zijn aan het daten”. Die zouden dan echt iets hebben van “good for you, maar wat hebben wij daarmee te maken?”

Verder moet iedereen gewoon doen waar ze zch goed bij voelen natuurlijk, het is niet veroordelend bedoeld, ik verbaas me er gewoon over dat dat blijkbaar zo normaal is tegenwoordig

6 likes