Het influencertopic #23

Er zit wel wat op de tanden zodat die bitjes blijven zitten. Soort slotjes maar ‘doorzichtig’

1 like

@Oprah ik had geen puntjes op mijn tanden en enkel bitjes. Bij mij zag niemand dat ik zo’n beugel had.

6 likes

Invisalign heeft soms ook elastiekjes!

6 likes

Ik heb zelf een Invisalign deceptie van de eeuw. Ik moest maar maximaal een jaar, ik zit nu in jaar 3. Inclusief elastiekjes en attachments op m’n tanden. Als ik mijn beugel uitdoe voor foto’s dan zie je gewoon dat er iets op mijn tanden zit en het is best een smerig gezicht om hem uit te doen even snel want er komt allemaal kwijl mee. Elastiekjes zijn ook gedoe dus ik dacht mooie fix dat ik geen zichtbare beugel heb maar mooi niet dus

3 likes

Lisanne heeft haar vriend vandaag een elektrische aansteker gegeven (zelf gemaakte adventskalender) Lisanne: Dit is echt mijn favo cadeau!
vriend maakt het pakje open: “ok bedankt”

hahahah

15 likes

Interessant contrast tussen “Niet om het een of ander maar ik ben dus ook gewoon succesvol en heb een carrière en we we staan op gelijke voet” en “Hier is een verhaal over alle moeite die ik heb gedaan voor een kwijtgeraakte sjaal van een vage kennis die al jaren rent-free in mijn hoofd woont”.

47 likes

Ik vind dat hij best wel lief reageert, helemaal niet zo droog als je hier omschrijft (haha ja ok het blijft een aansteker dus hij is niet laaiend enthousiast, maar het is wel meer dan “ok bedankt”).

8 likes

Ik heb het filmpje opgezocht, maar wat moet je nog meer over een aansteker zeggen dan ‘oke, cool, bedankt’. Vond het wel een prima reactie :joy:

3 likes

Hahahhaha ja en dan verpakt als interessante inside info over de business

De laatste keer dat ik haar voorbij zag komen was op Twitter toen ze een of andere super rare terf-y transgender takes had :roll_eyes:

8 likes

Ja, wat was dat van haar opeens?

6 likes

Ik weet het niet meer, alleen dat ik dacht my god wat vermoeiend en dom dit en toen weer heb weggeklikt

4 likes

Ja ik vind het een beetje sneu overkomen. Alsof ze al die jaren ontzettend graag de goedkeuring van Cynthia wou hebben en die nu eindelijk heeft. Meid heeft al lang een nieuwe sjaal gekocht joh, waarom al die moeite :joy: Ook echt dat benadrukken van door hoeveel hoepels ze is gesprongen voor deze sjaal maakt het in mijn ogen alleen maar meer sneu i.p.v. dat ik denk “wow wat super behulpzaam, echt een fijne meid”.

28 likes

Ze is wel autistisch dus het kan zijn dat ze daarom soms wat anders overkomt denk ik.

8 likes

Het is toch juist super aardig dat ze zoveel moeite heeft gedaan voor de sjaal? Vind dat er echt weer onnodig onaardig gereageerd wordt.

53 likes

Ik vond Charlotte Andeweg altijd heel leuk maar die meid wil zo graag influencer worden dat het een beetje triest overkomt en ze pakt ook elk spon gelegenheid aan. Wel jammer want vond haar juist lekker authentiek

6 likes

Dat wist ik niet, zou kunnen dan inderdaad. Ik moet zeggen dat ik autisme niet in geschreven tekst zou kunnen herkennen.

Ik vind het ook super aardig dat ze zoveel moeite heeft gedaan hoor! Alleen een beetje overdreven/puberaal om hier een hele blogpost aan te wijden, inclusief ‘Ik dacht echt dat je een bitch was maar hihi was eigenlijk een misverstand en wij zijn nu praktisch BFF’s’-verhaal.

16 likes

Is vaak extreem nauwkeurig en letterlijk, dus ik denk dat een deel van die “heel veel moeite gedaan” vooral komt omdat ze dat zo allemaal nauwgezet opschrijft, ipv dat het daadwerkelijk zo’n proces was.

10 likes

Heeft iemand Clair’s stories gezien met de vraag wat is je leeftijd, beroep en je NETTO inkomen? Volgens mij halen mensen netto en bruto door elkaar? Vooral de IC verpleegkundige (ook zelf in ziekenhuis gewerkt) van 27 die 4300 netto verdient? Dat klopt toch helemaal niet met de salarisschalen in de zorg?

7 likes

Oh dat kan zeker! Er zijn ook veel ZZP verpleegkundige die 70/80 euro bruto per uur verdienen. Als je met 70 euro per uur nog eens 32 uur per week werkt heb je een ruim bruto salaris en kom je wel uit op dat netto bedrag. Het zou in principe best kunnen

Edit die van 27 jaar is ook een kinder ic verpleegkundige en dan verdien je nog meer dan een ic verpleegkundige en wellicht veel ort erbij?

14 likes