Het influencertopic #24

Moest hier ook meteen om lachen

5 likes

Hahaha

Bonnie in die Sabrina Carpenter outfit😂 die verschrikkelijke lompe laarzen erbij zijn dan wel weer on brand voor haar😜 en dan zeggen dat ze de pruik vaker gaat dragen hahaha.

En vervolgens debbie, waarbij ik mij niet kan voorstellen dat ze niet minstens 1x is gestruikeld in die veel te lange jurk. Dat kan toch niet goed gaan op die hakken met een wijntje op😂

15 likes

Ze is wel helemaal in thema voor het feestje, en het staat haar echt heel goed vind ik :fire:

11 likes

Ook beetje huilen

7 likes

Ja toen ik het zag vond ik het in eerste instantie vrij heftig voor een ‘feestje’ maar voor Crazyland wel echt perfect en het staat haar ook gewoon top. Soms ligt het er allemaal iets te dik bovenop en lijkt het vooral vissen naar complimenten maar aan de andere kant zou ik ervoor tekenen er zo uit te zien op haar leeftijd😍

8 likes

Wanneer je denkt dat het niet erger kan, de interieurstylist van Gio heeft bedacht om een levensgrote foto van Lynn in de keuken op te hangen

wth :joy:

56 likes

Smaak is echt niet te koop hè

29 likes

Er zit ook helemaal geen kleur in dat huis. Alles is beige, grijs, zwart, wit

6 likes

Ik vind dit echt zo dom overkomen van iemand wiens Instagram letterlijk draait om luxe merken, auto’s, reizen etc. Zo toondoof als rijke mensen roepen dat geld niet gelukkig maakt terwijl ze een tas ter waarde van een jaarinkomen in hun hand hebben :woozy_face:

Oh naam is er vanaf gevallen maar dit is Claire Rose.

25 likes

Nou ervaringsdeskundigen op dat gebied zou je toch zeggen? Tas ter waarde van een jaarinkomen en tóch ongelukkig blijkbaar.

9 likes

Ik snap wel dat je met geld ook ongelukkig kan zijn hoor, vind het gewoon iets typisch dat mensen met geld altijd moeten benoemen dat alles behalve hun rijkdom voor geluk zorgt terwijl het je leven wel degelijk gemakkelijker en zorgelozer maakt.

38 likes

Ja is zo!

3 likes

Wat een stom rijtje dit. Spullen maken uiteraard niet gelukkig maar om een aantal dingen in het onderste rijtje te krijgen heb je wel geld nodig.
Als je rijk bent heb je de vrijheid om te kiezen, kun je lekker lang slapen en een rustige dag hebben etc.
Mensen die geen geld hebben kunnen zich dat allemaal niet veroorloven omdat er nou eenmaal brood op de plank moet komen.

30 likes

Ja en het is lastig om lekker te slapen als je continu geldzorgen hebt en niet weet hoe je je kinderen morgen te eten moet geven. Geld maakt niet gelukkig, maar voldoende geld hebben om de basis te bekostigen draagt er zeker wel aan bij.

9 likes

Nou precies dit. Vond dat ook opvallend bij dat programma Waar doen ze het van. Dat die van man uit het rijke gezin met €20.000 per maand te besteden zegt: Geld heeft me nog nooit 1 dag geïnteresseerd.

Dan denk ik, ja jij hebt makkelijk praten met zoveel te besteden.

46 likes

Moest hier wel heel hard om lachen😂

44 likes

Dat klinkt bijna als een normale werkdag :joy:

7 likes

Ik blijf me verbazen dat ze dit online zetten en er dan niet ergens een soort zelfreflectie-belletje af gaat met hoe belachelijk dit eigenlijk is

20 likes

Met dit moest ze toch wel weten dat het veel reacties oplevert, toch :cold_sweat:?

9 likes

Nou idd, mensen beseffen niet wat een privilege het is om er niet “geinteresseerd” in te zijn.

6 likes